Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Dobré předsevzetí. Já beru Nový rok vždycky moc vážně. Je to nový, nepopsaný list papíru.

A tak je to se mnou jako každoročně ve škole, kde jsem si v září obalila všechny knihy a sešity, ořezala tužky, přečetla celou čítanku, srovnala vše v tašce a umínila si, že ten rok nebudu psát úkoly ve škole a v matice se polepším.

Už v říjnu bylo všechno při starém. V tašce zmatek, obaly zmuchlané a úkol z nároky opsaný ve škole od spolužáka.

Přeji všem krásný nový rok i s inovovanými predsevzetimi od autorky.

Přijdu si to zkontrolovat :-)

3 0
možnosti
ND

"Úkol z matiky"

ta predikace mě zničí a to jsem si to opravovala!!!

0 0
možnosti
Foto

Jsem 4. chlap v pořadí, co očekávají splnění Tvého předsevzetí, že budeš psát blogy. Kontrola je tedy tuplovaná - čtyřnásobná a zkus se na to vykašlat....!!

2 0
možnosti
Foto

A já Tě stejně jako tři předešlé kolegy vyzývám k následování! Vždyť je to takové neškodné předsevzetí ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Vždy na Nový rok plním své obvyklé předsevzetí, že si žádná předsevzetí dávat nebudu.

Ale to Vaše je dobré (budu se snažit pilně je kontrolovat ;-D)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, a věřím, že se k podobnému závazku přidáte!!! :-)

1 0
možnosti
Foto

J27a59n 83P21r42a65ž74á97k

28. 12. 2019 11:04

R^Zdeni, beru Te za slovo, tesim se a davam si zavazek je cist:-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji. A já Tě stejně jako Filipa vyzývám k následování:-)!!!

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko Vaše předsevzetí kvituji s povděkem, ač jsem jinak jejich nepřítel ;-D

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Filipe, a pevně doufám, že uděláte výjimku, a dáte si totožné:-)!

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik