Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

Humor léčí a Vy to víte! Proto plno srandy i do tohoto roku preju.

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, veselá mysl - půl zdraví, říká teta Kateřina.

A u Tebe tuplem, takže si o Tebe netřeba dělat starosti.

Do 2020 Ti přeji klid a spokojenost, rychlé hojení končetinky. a mnoho fajnových blogů, protože se dobře čtou. R^

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, přiznávám, že byly chvíle, kdy mi to letos teta Kateřina musela občas pošeptat.:-)

I já bych Ti do roku 2020 ráda popřála hlavně pevné zdraví, a k tomu štědrou porci dobré nálady, optimismu, nadhledu a chuti komentovat život. A já už se těším, že si ty komentáře budu celý příští rok číst. V

0 0
možnosti
IM

I72v16a 37M58a85r54k91o73v52á

30. 12. 2019 22:58

Bezvadný blog, ZdeniR^ Obdiv k tvému smyslu pro humor všemu navzdoryR^ Tak ať se v novém roce dobře daří a nohy běhaj (nebo aspoň poskakujou)... Jo, a váš pan starosta je kádr - takhle si považovat lidí, to je paráda :-)

2 0
možnosti
Foto

Milá Ivo, moc děkuji. Pevně věřím, že už nohu rozchodím, pracuji na tom. A starostu máme opravdu skvělého, je to sympaťák a pro město žije.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně nešlápnout do těch rachejtlí.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Rachejtle jsou zákeřné, dám si majzla. ;-D

1 0
možnosti
VN

R^ V novém roce zdravý krok a hustě popsaný blog ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jééé, děkuju moc!

0 0
možnosti

Zdeňko, moc hezká roční bilance!

Tak do nového roku 2020 vykroč tou správnou nohou, a dávej pozor, ať do něčeho (ničeho) nešlápneš:-))

Hodně štěstí!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, to jsi hodná, děkuji a vinšuji Ti do nového roku jen samé krásné věci, které si sama přeješ!!! V

0 0
možnosti
Foto

No teda, Zdeňko, takhle pěkně a s humorem bilancovat věci radostné i méně veselé, to je krása :-):-):-)

Přeji Vám pevné zdraví a stále hravou mysl.

1 0
možnosti
Foto

Milý Marku, to je od Vás milé. Však to taky znáte, někdy člověk s osudem nechce spolupracovat a vzdoruje, co to jen jde.

I já se těším na Vaše krásné foto blogy, jsem jejich velká fanynka a přinášejí mi kýžené zklidnění a krásu. Tak hlavně hodně zdravíčka!!!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, pestré PF. Ddo příštího roku Ti přeji i nadále mnoho pestrých chvil, avšak při plném zdraví a pohodě. Po letošním roce máš co dohánět. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti, Soni. To víš, mnozí mi tvrdí, že můj úraz měl své poslání a prý mi měl zvěstovat, že mám zvolnit. Kdoví. Ale čas na přemýšlení fakt byl.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, tak do toho šlapni, ať vidíš kousek světa... ;-D nemyslela, jsem do toho, ale do toho nového baculateho roku 2020. Hodně zdraví, Zdeni a dávej na sebe pozor, ať se sejdeme na srazu. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Bohunko, snad už si noha dá říct a přestane pajdat, aby se jí nový rok nesmál. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik