Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Hezké téma. Jsme kočičí rodina, ale ono je to u psů skoro stejné jako u koček. Náš kocour má jméno Santána, ale říká se mu Santík nebo pokud mu z očí čiší lumpárny, tak je to prostě Sanťas.;-D;-)

1 0
možnosti

Pejskové se smát umějí, na nás, své páníčky. Taková byla i naše Rita a Zorinka mých rodičů. Kolik lásky bylo v jejich úsměvu, to se nedá ani popsat-:)

1 0
možnosti
Foto

Minule mi Sally ukradla rohlík že stolu. A smála se mi do obličeje, jak na mě vyzrála.;-D

1 0
možnosti
Foto

V ulici u sousedů měli Smetí. Našli ho v popelnici. Byl otravnej a osklivej. Jméno mu sedělo. Nikdo ho neměl rád, ted mají Karamela, kluka.

1 0
možnosti

My jsme měli krásnou čivavu, nebyla uplně mrnˇavá, střední velikost, byla krátkosrstá a byl to pes, který si myslel, že je obrovský a silný hlídač: jmenoval se: Rambo. :-):-)

0 0
možnosti

Psi jsou vůbec fajn. Na rozdíl od lidí si například vůbec neuvědomují, že někteří z nich jsou vzhledově krásní. A nejlépe se cítí, když se vyválí v hromadě kompostu.:-)

2 0
možnosti
Foto

Aby to ale nedopadlo jako v Aristokratce od Evžena Bočka, kdy pes Leonardo a Orlando byli paní Tichou překřetěni na Laďa a Olin. R^

3 0
možnosti
Foto

Když jdu venčit naši psici, beru košík, silné lano, které nepřehryže, a zbrojní pas. A jakpak že se jmenuje naše dobrmanice? V útulku jí dali jméno Ťapinka...;-D

6 0
možnosti
Foto

Už si nepouštíte dobrmana?;-D

0 0
možnosti
Foto

;-D Moje psice se jmenuje Highlands Spring Bar Bar Beskydy. Říkám jí Bee, takže vlastně horská jarní včelka. Štěňatům jsem vybírala jména francouzská protože, plemeno mám původem z Francie. Třeba Bean. No v angličtině to znamená fazole. Tak se to ujalo malé blondýně jsme říkali fazolko. Budoucí panička měla z toho hlavu v pýru. Při představě jak bude na cvičáku volat na psa Fazolko k noze. Všechno se vysvětlilo a Bean nakonec říká Báro. Ještě bych mohla pokračovat, ale nechám prostor jiným. Jinak zajímavé téma.R^

2 0
možnosti
Foto

Dani, od té doby, co jsem viděla naživo Australského ovčáka, váhám mezi ním a briardem.;-D oba jsou krásní, každý jinak.

1 0
možnosti

Taky jsem měl již připravený jméno, ale bylo mu již po jeho narození přiděleno a tak jsem ho akceptoval....ale zní dobře:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak?:-)

Když jsem si jela pro Sally, měla jsem pro ni připravené jméno Lucky (Laky), ale nakonec zůstala Sally. To jméno jí dala dočasková rodina, jaké jméno měla v množírně, nikdo netušil, nejspíš žádné, byla to jen továrna na štěňata.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS