Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cha, chááá, to je ale džungle v těch "zaručených" radách, co? No není nad zdravej selskej rozum ;-D Takže Zdeničko, zůstaň stejná, protože mám obavy, že pokud by ses ty vrhla na dietu, ztratila bys svůj tolik obdivovaný humor :-):-)V

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, když jím dravě, nedopnu kalhoty hravě, někdy vůbec. 8-o;-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Soni, já v té situaci nedopnu ani hodinky;-D.

0 0
možnosti
Foto

Ano, zvláště když je u stolu konkurence, to pak jinak ani nejde;-D.

1 0
možnosti
Foto

A to já zas umím...někdy. A pak ty následky;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, nemám o Tebe obavu. Ty to vyběháš. Minimálně kolem vnoučat určitě!

1 0
možnosti
IL

I31v15a16n62a 13L93a61n28c54e

18. 1. 2020 23:54

Moje svagrova zase cetla, ze se ma jist hodne pomalu. Nevim kolikrat prevalovat sousto v ustech, Take jsem zkousela prevalovat sousto v ustech, ale nez jsem napocetla do dvaceti, tak uz jsem v puse nic nemela. Ono to do mne nejak padalo samo. Je fakt, ze svagrova ji podle tohoto navodu uz spoustu let a opravdu se hodne zhubla. Jogurt ji vic jak pul hodiny, desetkrat od nej vstane a jde neco delat.

0 0
možnosti
Foto

Když (a ani to nemusí být desetkrát) přeruším jídlo, mám spíš pocit, že jsem nejedla nic.

1 0
možnosti
Foto

Takové kolečko cukety v trojobalu, dozlatova osmažené....Kam se hrabe štrúdl, i když ani ten není vůbec špatný... Moje dravost je tu nezměřitelná....:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Dělám z cukety takový mišmaš na toast, bože, to je dobrota.:-)

0 0
možnosti
VF

"......nebudete žít tak dlouho, ale zato radostněji".

Zdeni, omlouvám se, že odbočím od dravého jídla k lékům. Moje kamarádka si léčí psychickou nepohodu Lexaurinem. Sice jí prý moc nepomáhá, ale teď pláče tak nějak radostněji. To dravá strava je určitě lepší.:-)R^

2 0
možnosti
IL

I55v79a63n50a 42L80a24n29c80e

18. 1. 2020 23:46

Lexaurin je navykovy, bude opravdu plakat, az bude brat vice a vice tablet a bude ji stale mizerne.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám a moc zdravím!!!

0 0
možnosti
VN

Zdeni, diety už nedržím, ale stále občas čtu návody- jak jíst, a co jíst..... Prostě co kdyby..... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, člověk musí být připraven na cokoli ;-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik