Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vřele Vám doporučuji přečíst si tyto dvě: Baďurová EGON a Tomšů HOTEL U DEVÍTI KOČEK.

1 0
možnosti
Foto

R^ Příjemné čtení, Zdeni nikdy nezklameš. :-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Soni, děkuji a přeji krásnou neděli!!!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, celé tvé blogy jsou jako vtipně výstižné citáty. R^

Máš dar najít ta správná slova a to mě na tobě baví. ;-)

Gratuluji.

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, to jsi moc hodná, děkuju!!! Hned mám lepší náladu.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, a srdečně zdravím!!!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, gratuluji k výhře! A děkuji za velice zajímavý článek, výrok pana Wodehouse mě rozesmál;-D.

2 0
možnosti
Foto

Liběnko, děkuji moc! Ano, ten výrok mám taky ráda. Wodehousův humor je báječný.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, pěkně napsáno. I já si vyhrané knížky považujiR^;-)

3 0
možnosti
Foto

I Tobě gratuluji, Jitko. Stává se z Tebe pravidelná výherkyně:-).

2 0
možnosti
Foto

Milá Zdenko, to je oříšek, vymyslet výrok. ;-DTrefný a při tom krátký. Moje múzy jsou naprosto nevyzpytatelné a nezaúkolovatelné. Na první dobrou mohu napsat asi toto (i když to nebude tak razantní a minimalistické, jak to mívám ráda): ;-)

S každým hotovým dílem, ať už je to kniha, obraz, hudba, film ... pouští autor do světa kus své energie. Budu mít radost, když se ta moje bude jako paprsky šířit dále, kudy to půjde, hezky se při tom kudrnatit a nikdy nezůstat šedou linkou přesně uprostřed ...

1 0
možnosti
Foto

Ještě k uvedeným výrokům autorů výše v článku - ten Hrabalův "o naplácání držky" naprosto miluju VR^

1 0
možnosti
Foto

Tak tolik inteligentních lidí snad ani neexistuje.

0 0
možnosti
Foto

Některé zlozvyky a přežitky musí stát potlačovat násilím, třeba kouření, pití alkoholu nebo podnkání na vlastní pěst. Spisovatelství mezi ně nepatří. Čtení knih chřadne na úbytě samo od sebe, ani mu k tomu nikdo nemusí pomáhat. Kdyby nebylo všelijakých grantů a fondů na podporu mladých a jiných autorů, bylo by ještě rychlejší. Nakonec nám tu zbud ejediný zlozvyk a to je sport.

0 0
možnosti

Dnes jsou tištěná média, potažmo knihy bohužel na úbytě, což má samozřejmě i své stinné stránky. Důkazem toho, že slovní zásobu lze nejlépe čerpat především čtením knih, budiž čerstvá příhoda ze zaměstnání, kdy se jeden můj mladší kolega při psaní jména jistého člověka (kterého měl na telefonu) zcela vážně dotázal, zde se jeho křestní jméno Josef píše česky a tudíž s "vé" na konci. Což už není ani vtipné, když uvážím, že ten člověk má samozřejmě maturitu z mateřského jazyka. Marně jsem v té chvíli lovil ve své paměti cizí mutace českého jména Josef, tedy Joe, Sepp apod.

2 0
možnosti
Foto

Marku, moc Vám děkuji za tu příhodu, ač je to vlastně hodně smutné, přesto jsem se zasmála. Jo,jo, lidi by měli číst, jak vidno, je to víc než nutné.R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS