Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A já jsem si myslela, že jen obyčejně hubnou.;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, abych to nějak kulantně shrnula: za vším hledej dietu. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jste na fotce všichni čtyři velicí sympaťáci, akorát mi přijde, že tomu poctivému veganovi chybí jiskra v oku. Prostě tělu chybí třeba to, na čem si dnes pochutnali moji chlapi - pečená kachnička, zelí bílé i červené, knedlík kynutý i bramborový plus plzeňské.

P. S. Už máte dočtenou knížku Š. B.? Já jsem u kapitoly "Dům spočinutí", bezva relax.

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, už jen při výčtu těch poledních chodů jsem přibrala v pase.;-D Ale musela to být dobrota. Mňam.

Jinak knížku jsem ještě nenačala, mám totiž rozečtenou objemnou detektivku a musím ji nejdřív zdolat. Ale už se na Š. B. moc těším.

1 0
možnosti
Foto

J25a44n 92Š44i40k

26. 1. 2020 14:53

Hlásím se na další akci, dietu nedržím a vegan nejsem. Teda ani slavný jako Ivo Šmoldas ne, takže nevím jestli bude v publiku místo. Děkuji za Vaše člověčenství, které mám ve Vašich článcích nejradši. Hezkou neděli :-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Jene. Jestli bude nějaké příště, určitě budete mezi pozvanými. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, dietu sice nedrzim, ale Tve psani me vzdy potesi:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzíku, to Ti chválím, protože Ty v žádném případě dietu držet nepotřebuješ a navíc... po mých článcích se na mou duši nepřibírá.

1 0
možnosti
Foto

:-);-D Zdeničko - ty ani skvělý pan Šmoldas nikdy nezklamete!!! Humor a čistá upřímnost vás obou je mým životabudičemV

4 0
možnosti
Foto

Danuško, Ty víš, jak mě potěšit;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,84
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik