Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je senzace, gratuluji moc! Soňa Prařáková má pravdu!

Pro jistotu ani nezjišťuji, co nemůžu, jinak bych při (nemohoucím) pohledu na tak lákavé pohoštění trpěl

A doktoři mi připadají jako osoby číhající na příležitost odebrat člověku aspoň litr krve na rozbory, aby mu pak mohli něco zakázat... ;-D

0 0
možnosti
Foto

Sluší vám to všem. R^

2 0
možnosti

A bylo u nás veselo,

Morgenstern žvatlal ententýny,

Rimbaud mě líbal na čelo

a Tichý kreslil harlekýny,

...

A zatím kolem běžel čas

a mně unikly souvislosti.

No nedivte se prosím Vás

- v takový krásný společnosti.:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám i panu Suchému! R^

0 0
možnosti
Foto

Krásná společnost, Zdeni. Pan Šmoldas je gentleman. A Ty o tom umíš psát.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Na legraci, která se u toho odehrávala, vzpomínám moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D směju se a upřímně ti závidím ty tři dietáře, obzvlášť pak pana Šmoldase;-)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, to jsem ráda, že Tě to rozesmálo. Mě to i po těch letech pobaví, kdykoli si na to vzpomenu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Sluší ti to s těmi chlapy-dietáři. R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkujji, Pavlí. Hlavně byla legrace, o to líp se na to vzpomíná.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hotová celebrita, velice příjemná společnostR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Ráda na to vzpomínám. Bylo to moc fajn!

0 0
možnosti
Foto

Byla jsi v milé společnosti.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Byla, Šárko. A hlavně byla legrace. Každý z nich má jiný způsob humoru a dohromady to bylo neopakovatelný.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, dala bych si vinecko, a potom pivko a pizzu žádnou mini, a zákusky ;-D já to vsechno jednou vybeham, ale teď chci jist! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Správně, Bohunko! R^

I když moje mini pizzičky by Ti chutnaly bez ohledu na velikost. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,69
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik