Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, to je super příhoda...vím, že se bavíš a to mně těší. Umíš to báječně podat. R^

1 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuju. A je mi jasné, že máš svoji práci taky rád. R^

0 0
možnosti
Foto

Jestli ti tady někdo nevěří, že zbožňuješ svou práci, tak já připojuji poznámku: JE TO PRAVDA!! :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tvoje práce je prostě úžasná! Ale myslím, že je to hlavně tím, že ji nepochybně miluješ. A ne že ne.:-):-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, Pavlí, knihovna mi prostě jednoho dne nasadila snubní prstýnek a už léta žijeme ve spokojeném svazku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Chci Tě do knihovny v Liberci, Zdeni.:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Dobrá, Šárko, kdy mám nastoupit? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Šťastná to ženo :-) V mládí jsem si přála jsem si pracovat v knihovně a nepovedlo se mi to, že nemám dost odborné vzdělání, a po letech jsem zajásala, když se v jiné práci pěkně vybavená knihovna objevila... a to se mi poštěstilo už dvakrát.

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, je fakt, že v tomto směru opravdu šťastná jsem. Ani v tomto, ani v předešlém zaměstnání jsem zaplaťpámbu nikdy nezažila pocit, že se mi nechce do práce.:-)

0 0
možnosti

Ještě jsem vygůglila..... Kůň dělá ihahá, ---ržá,řehtá,frká... ;-D

1 0
možnosti
Foto

V tom je právě čeština tak báječná a skvělá. Nedám na ni dopustit.:-)

0 0
možnosti
Foto

I dospěláci dokážou svá přání formulovat velmi zajímavě, ale kůň mě teda ještě nepožahal.;-)

1 0
možnosti
Foto

To jsi, Klárko, o hodně přišla.;-D

1 0
možnosti
Foto

J23i44ř79í 84G94o88n28o

29. 1. 2020 15:52

Píšete krásně lehce a o pozitivních věcech. To je v dnešní době vzácné, gratuluji :-)

4 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji, potěšil jste mě!

0 0
možnosti

I já mám práci snů, jak víte, kromě slovíček ještě obrázky.

Když se zmiňujete o češtině, zrovna už po několikáté dočítám pana Kaplana. Antonín Přidal to "přeložil" ještě geniálněji, než Pavel Eisner.

1 0
možnosti
Foto

Ano, Váš život je naplněný krásnou prací, to je velké štěstí.

Pana Kaplana mám taky moc ráda, ale nejsem si jistá, jestli jsem četla Přidalův překlad.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik