Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Doprkvančic, roušky fakt sprostě nejsou.

A o prachu z knih vím své, vůbec ho nemusím.

2 0
možnosti
Foto

Zbývá jediné. Komu se chce kýchnout, nesmí jít ven.:-)

0 0
možnosti
Foto

To je shoda, letos čeká i naši knihovnu pětiletá povinná revize, ale máme jen 1205 knih ve stavu:-).

2 0
možnosti
Foto

No tak... je to víc než málo, ale míň než hodně:-). V každém případě si mákneme, co?

1 0
možnosti
Foto

Pracovala jsem ve velké knihovně, když se čárové kódy knizkam pridelovaly. Vyhradili nám na to prázdniny a motivovali, jako že kdo přidělí kódů víc... Po čtrnácti dnech jsem začala cítit prach na plicích, vyděsila se a odmítla to dál dělat. Kupodivu mě nikdo nepokaral ani nenutil... asi věděli proč. R^

2 0
možnosti
Foto

Na kódování celého fondu taky vzpomínám. A moje průdušky též.:-)

1 0
možnosti
PB

Mně na té fotce připadáte jako operatér z MASHe.

3 0
možnosti
Foto

Ano, Hawkeye zrovna neměl čas, tak jsem zaskočila.:-)

0 0
možnosti
Foto

Hodně štěstí... :-) , nové knihy krásně voní a ty starší alespoň krásně práší :)

3 0
možnosti
Foto

Anooo. Neznám lepší parfém, než je vůně nové knihy. K parfému "zaprášená kniha" zatím hledám cestu. ;-D

0 0
možnosti
MB

Peking nás žádá o pomoc - AB odmítá , (viz zprávy). Něco by se mělo udělat, aby Hnutí ANO a ČR nevypadala blbě ! Zdfrtoje a Možnosti jsou ... ! -

Číňanům, bych nabídl slevy na vlak a autobusy. Z hmotných rezerv bych jim poslal tu kupu šrotu, uvažovanou k prodeji. Podobně, nabídku prodej roušek, nějaký E - shop. Co dálnice - kanál, chcete vykopat ? Taky bych sdělil, že uvažujeme o Obědu zdarma ! Diplomaticky, cestou 10 -ti obsluhovačů AB Facebooku sympaticky zaobalit - Čau čínští lidi, přijměte - Pak vám bude lépe ! U nás se to docela osvědčilo ! ... :-)

2 2
možnosti
Foto

Již brzy nám budou posílat po Hedvábné stezce hedvábné roušky, komfortní, zdravé, čistě přírodní. Jinak to nevidím.

1 0
možnosti
Foto

Krásný blog a hlavně aktuální téma;-)R^

2 0
možnosti
VN

Zdeni, dvám typ : Pracovní oděvy - Ochrana dýchacich cest = Respirátor

To by podle mě mělo být účinější ...

Ale na tu samotnou fyzickou práci radu nemám. Já sama trpím když hledám knihu

v dolním regálu, nebo v nejhořejším ...;-D

1 0
možnosti
Foto

Máme to s kolegyní na půl, tak už se těším na těch mých deset tisíc kousků, co mi během pár dní musí projít rukama.:-)

0 0
možnosti
PD

Když si představím ten další nápor odpadu na popolnice, tak znejistím. Používám šátky, které ležely nevyužité ve skříni, dají se různě poskládat a hlavně večer vyprat.

2 0
možnosti
Foto

To není špatná metoda. Ale šátky nejsou moc prodyšné, v interiéru na ústech hřejí a za chvíli se dusím. Prostě šátek na ústech ve vytopené místnosti 10 hodin každý den, to fakt nejde.:-)

0 0
možnosti
Foto

J19a26n 29Š23i80k

1. 2. 2020 10:18

Takže i práce knihovnika je riziková. Článek se mi líbí, jen těm obavám lidí se nedivím. R^

2 0
možnosti
Foto

Prodělala jsem před pár lety prasečí chřipku, proto se nedivím, když se někdo epidemie bojí a chápu to.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik