Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

paní Ortová, naše "Blažena" (kancelářská ouřednice), má v šupliku náhradní silonky a ve skříni i náhradní sukni..to se jí to pak machruje.;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to je Bláža šikovná.:-)

Však ono se říká, že dáma by měla mít vždy jedny náhradní silonky v kabelce. V tomto směru jsem byla za dámu tak 2x v životě;-D.

0 0
možnosti
VN

Zdeničko, na pracující ráno z okna jsem se pokoukala, všechny jsem je litovala ...

I pejskaře, co venčili své ohaře ...

U nás hodně chumelilo, bylo krásně bílo,

teď to krásně taje. to jsou zimní jinotaje ....;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, u nás ani ty jinotaje nebyly. Ach jo. Děkuji za báječný příspěvek do debaty!!! R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, nezoufej, déšť teď polevuje a zítra bude možná sníh, ten necáká;-)

2 0
možnosti
MV

nestras... u nas na zahrade uz vystrkujou ruzky ocuny...

1 0
možnosti
MV

presne...ja rad pri vetsim desti neco na palici. jinak ta voda stejka po oholeny hlave az mezi lopatky...a to taky nejni zadna olympiada!

1 0
možnosti
Foto

Marku, tahle přírodní sprcha je příjemná jedině v parném létě. V této roční době taky nejsem její fanynka. Ale pár vloček sněhu by se mi líbilo. Alespoň jednou za zimu slyšet cestou do práce křupat sníh pod botama.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, dycky kalhoty. Šatičky nosím jen v létě, a silonky nikdy. Takže tak. Ale tobě za bezva blog R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzanko, však já jdu životem už pár let taky v kalhotách. V létě tříčtvrťáky. Případně zacákaná lýtka mi nevadí.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik