Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte jak se říká viklajícím se dlaždicím v chodníku, na které není radno v deští stoupnout? Bidet.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vy mě máte na svědomí. Směju se s pusou od ucha k uchu! ;-DR^

0 0
možnosti

Zdeni, nejlepší je na ty nohy pokropené kalužemi nekoukat, neohlížet se:-)))

Ale je fakt, že silonky se dají na noze "umýt", na rozdíl od nohavic.

p.s. ten kilt vyžaduje bezvětří. Jinak je to taky jistě "nervák":-D

Bezva blog!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, bezvětří se Ti povedlo ;-D;-D;-D.

A ty silonky... ony nejenže pocákané vypadají nevábně, ony i studí, zebou, brrr. Kdepak, do deště snad jedině neoprén.:-)

0 0
možnosti
ZS

Pánové, kteří se zavinou ráno do kiltu, přijdou v deštivo blátivém počasí s podkolenkami jako čuňa ;-D. A pravda, nechají je zaschnout a bláto oddrolí, stejně jako z gatí. Nic nebrání ženám vzíti sobě ráno též gatě a mít v práci v šuplíčku nenápadně připravený kartáč na očistu.

Plně s Vámi soucítím, též jsem silonky nikdy čisté neudržela.

2 0
možnosti
Foto

Já Vám nevím, jak to ty děvčata dělají. Vzpomínám, jak jsme šly dvě v dešti, šly jsme spolu a v cílové rovince jsem byla jako pocákané čuně a kamarádka takřka v normě.:-)

0 0
možnosti
Foto

Doslova hedvábné starosti.....R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, takové silonově přilnavé.

0 0
možnosti
Foto

Tak ono je nakonec jedno, jestli si zacákám punčocháče nebo džíny.;-D No, není, punčocháče po vyprání rychleji uschnou. Ale zase kdo by se do nich soukal na tu chvilku, než dojedu do práce...;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já už jsem léta v dešti v sukni nešla a nehodlám si to už nikdy zopakovat.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^:-)R^ Milé humorné pojednání o tak nemilé věci jako je chození v plískanici. Nesnaším plískanice! A to ani nenosím kilt a skot jsem leda tak ve významu hovádka, když jako blbec vlezu do baráku s kuřincem zákeřně přilepeným na podrážce

Zdeňko, měl bych pro Vás dvě věci na útěchu. Za první nemusíte ve městě přeskakovat kuřince, což se nám u nás ve vesničce střediskové fakt děje. A za druhé, už Skotové věděli, že když víla vystupuje z rašeliniště, je to vždy krása.

3 0
možnosti
IL

R^R^ R^ Nosím jenom kalhoty, už dvacet let. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste můj člověk! :-)

0 0
možnosti
Foto

J34a26n 27Š80i69k

4. 2. 2020 13:03

Každý máme něco. Víte třeba, co to dá za práci se ráno soustředit, abych se neříznul při holení? :-) Za déšť děkuji. Sice plískanice rád taky nemám, i když maximálně odrolím :-), ale vzhledem ke stavu podzemních vod, neprotestuji :-) Krásný den

6 0
možnosti
Foto

Já mám plískanice nejradši doma za okny, když mám na klíně knížku a na stolečku kávu nebo čaj. To si je nemůžu vynachválit.:-)

0 0
možnosti
MB

Za svou hlavní výhodu muže považuji, že jsem muž ! To má taky své úskalí. Např. bych už konečně šel rád domů a očítal si verše - nemohu ! Musím jít s kolegy do nálevny, zhodnotit celní válku USA, určit další směr pohybu bacila chřipky a koronaviru. Taky se blíží sezona kopané, tedy kdo ještě do sestavy Baníku, Baroš stárne ! Výhoda muže se pozná při návratu - Co vypito - to vylito. Cesta malebná s keři - není problém - Muži si věří ! Furt dokola, žena na zápraží, co zase bude dělat ? Asi láteří ... Co furt, ty ženy vlastně řeší ? ... Já tolik slasti a starostí ! :-)

3 0
možnosti
PK

Když jsem byl ve Skotsku,tak jsem si chtěl kilt koupit, představa, že bych někoho mohl šokovat, resp. trochu rozhodit by stála za to, ale ten krásně kostkovaný byl pekelně drahý, tak jsem to odložil , třeba se naskytne jiná příležitost...;-D;-D;-D

2 0
možnosti
MB

Doma mám tři ženy. Sukní plno - V pátek vyrážím, v čem je problém ? ... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik