Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Žvanění do hymny (jakékoliv) je bohužel na ČT hojně rozšířený nepěkný zvyk. :-\

8 3
možnosti
Foto

Moc mě to mrzí. Dá takovou práci vštípit dětem, co se sluší a co ne. A pak vidí tohle. Ach jo.

3 0
možnosti
Foto

I51v48a91n 13M44a48r78e23k

9. 2. 2020 16:35

Zřejmě přecházíme na "bruselský systém" popírání či zapírání vlastní identity? ;-(;-(;-(

7 7
možnosti
Foto

Nu, já bych navrhovala spíš zapínání vlastní identity, ale nevím, jestli to projde?:-)

0 0
možnosti
LH

Klidně spěte , i na procházce...

0 0
možnosti
Foto

Jde o jakoukoliv píseň a může ji hrát kdo chce a jak chce. Rozhodně necítím nějakou potřebu projevovat ji úctu. Nejsem náboženský fanatik a hymna není žádná modla.

0 26
možnosti
LH

Jste prostě proti všem symbolům obrněn a zakšírován...

15 1
možnosti
Foto

R^ A právem je tvůj blog na titulce.

5 2
možnosti
Foto

Jitu, já jsem to nevěděla, až když jsi mě upozornila. To je milé překvapení.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,98
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik