Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moji milí diskutéři, moc ráda bych vám všem odpověděla, pro každého z vás mám jednu sólovou odpověď, ale technika se smnou nespolupracuje. Napsala jsem takovou milou odpověď jednomu z vás, odklikla jsem ji a ejhle, oznámila mi to, že nejsem přihlášená, ačkoli nahoře je normálně rámeček s mojí fotografií a s větou, že jsem přihlášená. Tak odepíšu ještě jednou a dávám chybu sobě, asi jsem něco blbě odklikla, jenže tu nejsem já ta špatná. Opět mi systém odvětí, že nemůžu vložit odpověď, když nejsem přihlášená. A tak prosím kohokoli z vás, kdo má podobný problém, napište mi sem, jak jste ho vyřešili. Díky moc!

2 0
možnosti
Foto

Technika je potvora, Zdeni, na jejiz vrtochy jsme my smrtelnici z masa a krve prilis kratci. Nezbyva, nez zkusit prekryt stavajici prihlaseni odhlasenim a prihlasenim novym, ale jestli to nepomuze, tak jsem s napady v koncich:-P

1 0
možnosti
Foto

R^Zeny s druhou mizou jsou ty nejlepsi, jake si my muzi vubec muzeme prat;-)

6 0
možnosti
Foto

To jsem, Jeníčku, netušila. Je to zajímavá informace a může se hodit.;-D

0 0
možnosti
MT

Ano, je to pravda a mohu to potvrdit z vypraveni meho přítele (;-)) ktery tvrdi ze to je jeho nejlepsi cast zivota. Protoze dalsi cast uz neprijde, tak si to vychutnava do posledniho detailu.. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano. Jsou okamžiky, které bychom si měli hýčkat.:-)

1 0
možnosti
Foto

J86a25n 57Š61i38k

15. 2. 2020 12:42

Moc hezky jste druhou mízu vyjádřila. Pro mě osobně jde o nejtěžší a zároveň nejkrásnější období v životě. Může se mi to líbit, může se mi to nelíbit. Je to jedno, protože nic s tím nenadělám, prostě tu najednou je :-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím naprosto. Ano, najednou je tu, tak jen to přijmout a věřit, že to tak zřejmě mělo být.;-)

0 0
možnosti
IM

I29v49a39n 25M23i51n28á84ř

15. 2. 2020 12:05

Matně si vybavuji jakýsi vtip o pánovi, netrpělivě očekávajícím druhou mízu - zatímco se dostavil .. první infarkt.

1 0
možnosti
Foto

Nu... může to souviset ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Kladeš zpropadeně těžké otázky.....vídávám to docela často, jak onen druhomízový samec vymění svou kdysi prvomízovou za nějakou, která je teprve v rozpuku. Nejen, že to vypadá trochu blbě, ale ono to prostě nefunguje, i když stimulace tohoto vztahu solidní platební kartou, jež nevysychá, může nějakou dobu udržovat věc v chodu. Pak se ale projeví prostý fakt, že druhá míza je jen taková poslední vlna a vše utichne, zatímco rozpuk jede na mízu první.

Obráceně je to podobné, ale ne tak časté.

Pěkný víkend Zdeni.

1 0
možnosti
Foto

Stimulace vztahu platební kartou, to je, Tomáši, krásně trefné vyjádření těchto případů.;-D

Ačkoli... stimulace vztahu stávajícího by mohla pomoct tomu, že by na druhou mízu ani nedošlo.;-)

0 0
možnosti

Tak musím zvolat:"vivat druhá míza".

To je super záležitost. A moc je ochuzen, kdo ji mine.

Jen snad k tomu vkročení do kurtu...není to náhodou následkem slabšího zraku?:-) Ale eso z druhého podání...hm, to má sílu. Jen se to musí umět!:-D

Zdeni, díky za super blog!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, to já Tobě děkuji za přečtení! To víš, na esa je potřeba fištrón. Když už jsme u těch tenisových přirovnání. Ačkoli... někdy může tu samou službu vykonat správně střižená tenisová sukýnka. :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím si, že je vždy lepší stát pevně nohama na zemi a nelítat v oblacích. Ale v případě toho větrníku, si nejsem až tak jistá;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitu, já už jsem větrník neměla tak dlouho, že si ani nemůžu vzpomenout, jak vypadá:-).

1 0
možnosti
Foto

počítám, že druhou mízu prožívám, včetně toho větrníku, ale výčitky svědomí rozhodně nemám ;-D

4 0
možnosti
Foto

To je ono, Zuzanko, prožít to a bez výčitek. Výčitky... ty ať kvůli nám mají druzí.;-D

0 0
možnosti
Foto

:-) taky hlasuju pro ten větrník R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Filipe, zrovna jsem o kousek výše odpovídala, že už ani nevím, jak větrník vypadá.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,69
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik