Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL
Foto

Zdeni, krásné. Na to mohu udělat mnaaauuuu..... Už je pět hodin, co bude s tím krmením? Pak slastne zpět do postele, aby se ozvalo opět mnauuuuu, chceme ven... :-)))) Krásný den. :-)

0 0
možnosti
VF

Hezké nedělní ráno, to není pro sadisty.R^ Zítra, až si to čtenáři a čtenářky dočtou, napíši jak nepoetické je ráno pro stařečka Antoša.;-) Dnes nebudu rušit pohodu.:-)

0 0
možnosti

Příspěvek z dopoledne se stal neviditelným...tak znovu...

Zdeni, je to tak, že kdo umí, umí, a ti druzí čtou, a mají se fajn.

Díky za hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti
Foto

Klídek, já jsem ještě před umytím a kafem nafasovala tříměsíční dítě.:-P

0 0
možnosti
VF

To je také krásné ráno, na pomazlení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nedělní rána mám moc ráda,

jsem dlouho v županu,

popíjím kávu s medem a čtu si blogy,

třeba ty Tvoje, Zdeničko,

máš k psaní vyloženě vlohy

a umíš potěšit jako sluníčko.

Děkuju:-).

0 0
možnosti
Foto

Já si nedělní ráno užívala v práci. Na kravičky leze jaro, takže byly hodně nevrlé. I když jsem vytrénovaná a dávám pozor jedné rozvášněné stračeně se podařilo, mě pořádně nakopnout. Ale už je dobře manžel uvařil výbornou rajskou, tak se na bolísku zapomene. Krásnou neděli Zdeni.R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Filipe! Tak ať je to každou hodinou stále lepší a ještě lepší... Zasloužíte si to! A doufám, že jste si dopřál i spánek na vavřínech, to bych Vám upřímně přála a už se těším, až Vaši knížku vezmu do ruky!!! V

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik