Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám ráda laskavé "pábení", ale toho je jak šafránu... VámR^

0 0
možnosti
Foto

Snídám i večeřím i přesnidávkuji u počítače i ČT24 dohromady a jaksi žádnou spojitost v tom nepociťuji. Spíše mám pocit dvojnásobně využitého času. U stolu bych četl tak jako tak.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, díky, je o tak, také jsem mnohé z Tvojí "nabídky" zaznamenala.ˇ(A oto děsivém koronaviru už ani nemluvě). A jsou tam ještě horší věci.. . Pak se člověk diví, že nemůže usnout. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

to bylo hezké, spravilo mi to náladu R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Mě by ta chuť spíš přešla. A tu ledničku bych se bála otevřít, aby na mě nějaká další vypečená zpráva nevyjukla.;-D

2 0
možnosti
Foto

Já vím, Klárko, opatrnosti není nazbyt. Co třeba taková pěkně vypečená novinářská kachna?;-D

2 0
možnosti

I95v68a45n20a 36L57a42n90c89e

19. 2. 2020 14:35

To jsem se nasmala po ranu;-D;-D;-D;-D. Kdyz jsem "v depresi", tak se vrham na cokoladu. Skvarecky by nepomohly.

1 0
možnosti
Foto

Čokoláda je skvělý výběr pro každou příležitost! Jen tak dál, Ivanko! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pokud chceme číst zprávy a jíst, je potřeba na talíř přihodit i antidepresiva. Brrr. Zde platí staré: Při jidle se NEČTE! Babičky měly zase pravdu. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Kdepak, moje metoda je obrácená. Nejdříve přečíst zprávy a pak tu pachuť honem zajíst něčím chutným.

Ale jinak... ano, babičky mají vždycky pravdu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem poučena, tak jak jsem psala v jednom blogu...Když čumíš na telku, nežer!;-D

2 0
možnosti
Foto

Nojo, ale já píšu o čtení novin... Je to podobné, ale u televize postačí brambůrky;-D.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS