Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VF

Denní zprávy ničím nezajídám, ale zajídají se mně. ;-)

5 0
možnosti
Foto

Věruško, to je krásně vtipná odpověď. Děkuji Vám!!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť Ti přeji! Já mám dneska filé, tak si pak k tomu dopřeji nějakou drobnou informaci.;-D

1 0
možnosti
MV

Plastiku, to chce minimálně pastiku. Jo jo. Na hrubo mletou...

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že nejsem poblíž, dodala bych ji i s nějakou stravitelnou informací.

0 0
možnosti
Foto

Netušil jsem, že existuje spojitost s denním zpravodajstvím a poruchou výživy.

Zdeni, děkuji.

Od nynějška neotvírám Seznam, televizi, FB, rádio.

A nežeru.

Karma

2 0
možnosti
Foto

Je to tak, Tomáši, některé informace nalačno prostě nelze;-D. Ale na druhou stranu jsou i tak nestravitelné, že jim nepomůže ani svíčková na smetaně.

Děkuji a pěkný den přeji!

0 0
možnosti
JP

to si stěžuješ nebo chválíš?

0 0
možnosti
PK

No právě jsem dojedl mísu chlebíčků včera vytvořených a lednice obsahuje nyní jen tvarohy,jogurty, mléko a další podobné produkty,takže na zprávy se budu koukat až dojedu k řezníkovi pro škvarečky, bůčíček a sádélko a ........do té doby jen na R. Pilcher...a její sladké příběhy pro nostalgické dědky;-D;-D;-D

4 0
možnosti
VF

Nostalgičtí dědci fakt existují?:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 30,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik