Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak něco malinko bych snad zvládla, ale tu jeskyni nemám ... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Kreslit neumím, vlastně jediné, co mi kdy opravdu šlo, bylo učení. Což je ve finále k ničemu.:-P

0 0
možnosti

;-D;-D;-D No, nebudeme všichni slavní, ale kdysi jsem se také snažila, dětem jsem malovala Domeček, pejska a kočičku, travičku- auťáky jsem nějak nezvládala. Ale pamatuju, že dětem se to velmi líbilo.... když byly hodně malé ...;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Asi budu v diskusi výjimka, když napíši, že kreslit umí každý. A nejlépe kreslí děti ve věku zhruba 3 - 8 roků. Každé dítě se naučí od začátku kreslit samo. Pak přijde do školy a začnou ho učit, jak to má být "správně," nedobře to skončí. Obstojí zpravidla jen nepřizpůsobivé tvůrčí typy.

Znám praxi i teorii výtvarného projevu dětí. Studoval jsem psychologii výtvarného projevu a vyučoval jsem ji přes 25 roků na VŠ.

Publikoval jsem k tomu kdysi několik blogů v Lidovkách. Pro zájemce o odbornější pohled na výtvarný projev dětí vkládám adresy tří blogů:

http://hosman.bigbloger.lidovky.cz/c/413239/Umeni-deti.html http://hosman.bigbloger.lidovky.cz/c/414808/Vytvarno-deti.html

http://hosman.bigbloger.lidovky.cz/c/417148/Plasticke-vytvory.html

0 0
možnosti
Foto

Já jsem fotograf, takže nemaluju ale fotím. :) Ale fotit španělské ptáčky by mě nebavilo, maximálně ještě tak okřídlené pěvce ve Španělsku, ale ani to jsem zatím nezkoušel. :)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, můj milý jmenovče, ráda Vás tu vidím!!!

A jinak... kdepak, ani ty nejkrásnější fotky po nás nemusí zůstat. Ta jeskyně je zatím jistota. Tak honem do přírody a vytesejte aspoň palačinku.;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Vítej do klubu, Zdeni, maluji jako zdatné dvouleté batole;-D

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Tak to jsem v dobré společnosti. Budeme si muset spolu někdy vyrazit kreslit do nějaké té jeskyně, aby se v budoucnosti při vysvětlování našich nástěnných maleb pěkně zapotili.;-)

1 0
možnosti

Moc hezké počteníčko. 

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Pokud jsem zpříjemnila ráno, tak jsem potěšena.

0 0
možnosti
Foto

Po nás zbudou jídla na "instáči" ;-D, díky a karma :-)

1 0
možnosti
Foto

No právě, ale v případě blackoutu budeme nahraný. Kdepak, není nad jeskynní malby:-).

Vidím to asi tak... v budoucnosti se ocitne výprava speleologů v jeskyni, spatří Vaši kresbu i s podpisem a řeknou si: Páni, ten Filip ale uměl krásně nakreslit "kančí hřbet s perníkovou omáčkou". Víte co, pojďme ještě očistit tu protější stěnu, třeba tam nakreslil, jak toho kance uštval.;-D

1 0
možnosti

Sice spěchám, ale Vám a Vašemu psaní neodolám. Španělské ptáčky a ještě i guláš, to se dá říct všemu, co namaluji.;-) Těším se i na diskusi.:-)

1 0
možnosti
Foto

Věruško, krásně jste mě rozesmála. Díky moc!!! ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,77
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik