Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

A v Krňanech v hospodě mají na dveřích na záchod nakreslený jeho vtip s věnováním. Na dveře od hajzlu nakreslil Honza Vyčítal.

1 0
možnosti
Foto

Tak to je pěkný, moc pěkný. Děkuji za milou informaci.

0 0
možnosti
JR

Potkávali jsme ho na nádraží, ve vlaku a vandrech v hospůdkách, vždycky s ním byla sranda. Nejvíc se chechtal, když jsme mu hráli s kamarádem parodie na jeho písničky. Tak Ahoj! v tom trampském nebi.

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem měla ráda jeho písničky i humor. V době Dikobrazu i Mladého světa jsem jeho vtipy vystřihovala a mám tak docela slušnou sbírku. Díky za vzpomínku. V

5 0
možnosti
Foto

Děkuji za Vaše milá slova.

0 0
možnosti
ND

Ano, i já mám takový poznatek o mužském gentlemanství...

Hezký zážitek, Zdeni, musela to být skvělá léta práce v Dikoušovi a potkávat se tam se sympatickými lidmi... mimo vtipů jsem tam čítávala různé fejetony a eseje, ale kdyby do mě cinklo, nevzpomenu si na autory, mimo Zdeňka Jirotky v šedesátých letech... Myslela jsem si, že tam psávala moje milovaná Jindřiška Smetanová, se kterou mám od pradávna stejnou krevní skupinu, ale asi jsem si to spletla...

2 0
možnosti
Foto

V Dikobrazu byly některé články, ale hlavně kreslené vtipy výborné. ( I když některé samozřejmě bezzubé, někdy poplatné době). Dikobraz jsem často kupovala hlavně kvůli těm kresleným vtipům. a jejich vynikajícím kreslířům, těch bývalo u nás dost. J. Vyčítal patřil mezi ně. Byl zcela originální (samorost),, zrovna i jeho vtipy. Díky, Zdeňko, za vzpomínku na trampa, písničkáře. a vynikajícího kreslíře, Honzu Vyčítala. ;-)R^

6 0
možnosti
ŠM

Geniální textař, duší kluk a čundrák s velikým srdcem a grácií...díky za vzpomínku....R^V

6 0
možnosti
Foto

Šárko - skvěle vyjádřeno!!!

0 0
možnosti
JK

Pro nás pamětníky je jeho Glenn Miller Story velikým pohlazením pro duši. Díky.

3 0
možnosti
DP

Díky, psal krásný texty.

3 0
možnosti
VF

I to rrrrrrrrrrrrrrrr měl Jan Vyčítal jiné, než ostatní, co ráčkovali.

Vám velký dík, Zdeni, za vzpomínku.

6 0
možnosti
Foto

Ano, Věruško, to bylo nezaměnitelné. I díky tomu byl hlasově snadno identifikovatelný.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, smutná karmaR^;-(. Taky mě ta zpráva zaskočila. Dnes jsem celou cestu do práce na Spotify poslouchal "Oheň z dříví eukalyptu"...

4 0
možnosti
Foto

Vláďo, děkuji. Člověk sice chápe, že odchody patří k životu, ale smutek je to vždy bolný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,87
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik