Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Trošku jim to ulehčuje internet, viděla jsem recepty na jednoduchá jídla pro školáky .

Držím děvčatům palce.

V LBC jsem šla v sobotu městem, nejdřív jsem říkala město duchů, a pak jsem pochopila, že je to město mladých. Procházeli městem skupinky mladých a sháněli

otevřenou hospodu . Já jsem hledala otevřenou lékárnu a našla jsem. Ale nevím jak

pochodili ti mladí ...;-)

1 0
možnosti

Ale jo, Zdeni, ten blog se potkal s úspěchem! Pohavila jsem, a i dezert po o...byl:-)))))

Jen jsem zaslzela při pomyšlení, že de facto 35 let vařím denně. Nejhorší na tom je vymyslet co, aby to bylo jiné.

Ale což, hlavně ať jsme zdraví, že?

Díky za tak skvělý blog v této záplavě jednoho tématu!

5 0
možnosti

...pardon...Pobavila...(asi slabé brýle na mobil)...:-)

0 0
možnosti
Foto

nejhorší je vařit pro jednoho.

Třeba takový guláš, ten jako jedna porce uvařit nejde.

3 0
možnosti
Foto

Svatá pravda. Když mám někdy výjimečně vařit jen pro sebe, tak říkám, že je nejlepší si udělat míchaná vajíčka nebo brambory na loupačku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že nás pandemie naučí mnohému, Zdeni.

Fajn den dle možností.....R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu a též Ti přeji příjemný a klidný den!

0 0
možnosti
Foto

Pohodové čtení a poslední věta, ta to jen potvrzuje.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko. Zdravím a mávám!!!R^

0 0
možnosti
Foto

R^Nevěřím, že bys neuměla vařit, Zdeni, naopak bych od Tebe rád něco ochutnal:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Jeníčku, že Tys četl jen nadpis? ;-D Já vařit umím, klasiku samozřejmě, ale svého času jsem byla nucena pro rodinného člena vařit dietu na nemocnou slinivku, uff, to byla výzva, tam je tak málo vhodných surovin. Ale taky jsem to zvládla. Pacient se dokonce uzdravil:-). A moje žloutkové věnečky a větrníky... auuu, ještě jsem neobědvala, nemůžu o tom teď psát.;-D

3 0
možnosti
PB

P78e17t18r 58B12u78r74i72a75n

16. 3. 2020 12:01

:-) Karma...jo křenová a česneková vomáčka...to se už dnes moc nenosí...a nad cibulovou by si to dnešní mládež snad i hodila.

1 0
možnosti
Foto

Jéé, to je náhodička, já jsem zrovna nedávno dělala cibulovou s uzeným. Byla jsem pochválena.:-)

1 0
možnosti
VF

A jaké já měla výčitky, jaká jsem hospodyňka !!! Nač a proč. U nás je střední odborná škola kuchařinek a servírek, obědy se jim daří. I několik pizzerií s rozvozem máme. Vařit pro jednu osobu - zbytečný přepych. No, teď to musím po dlouhé době zkusit. Když moji tři kluci vyrostli ve zdraví, asi jsem nevařila špatně, jen jsem už poněkud zpohodlněla. Zdeni, píšete mně z duše. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Věruško, mě to téma napadlo dneska ráno, když jsem v samoobsluze zaslechla paní, která si nemohla vzpomenout, jaký sortiment pro uvaření oběda koupit, že prý snad už všechno zapomněla. Ale chápu tu paní, chápu i Vás. Moje teta, když zůstala sama, tak už si pro sebe taky nevařila, obědy jí přiváželi, tím pádem ani nákupů tolik nedělala. A pak mi jednou povídá, že si nemůže vzpomenout, co se přesně dává do nějaké omáčky, už nevím, o jakou tehdy šlo. Prostě člověk vyjde ze cviku. Takže ten problém může mít jak mladá žena, která se k vaření moc nedostane, tak i zkušená hospodyňka, když zestárne a už dlouho u plotny nestála.

Děkuji Vám za návštěvu a přeji klidný den! :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,28
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik