Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Zásoby roušek nebyly ani při minulých vládách (ale ten článek je premium). Ale u nás se furt najdou jedinci, kteří musí kopat do kotníku v době, kdy z týhle situace ještě zdaleka nejsme venku. Musej mořit vzduch ještě oni.

6 4
možnosti
JB

J74i23ř97í 40B80á43r22t72ů

21. 3. 2020 12:52

Většina z nás neplatí daně Mauriciu, Polsku nebo třeba USA a tak je mi úplně jedno jestli jejich premiéři lžou o připravenosti na pandemii když jsou na to tázáni, ale u našeho premiéra mi to jedno není. A pokud ten využívá stavu pandemie ke krytí vlastnich leváren, tak ho lze považovat za zavrženíhodného člověka ne nepodobného těm co v době záplav rabovali obchody a vykrádali domy.

5 3
možnosti
ZS

a co lednice? jste si jistej, že tam na vás Babiš taky nevyskakuje?

6 4
možnosti
MK

A jak vlastně dopadlo toto?

Andrej Babiš náhle zařadil na pondělní jednání vlády návrh zákona o evidenci skutečných majitelů, který by mu umožnil zastřít, že je skutečným majitelem Agrofertu.

4 0
možnosti
MK

Vláda v pondělí přerušila jednání o návrhu nového zákona o evidenci skutečných majitelů firem.

Myslel si, že všichni žijí koronavirem a že mu to projde.

4 0
možnosti
PC

Paní Ortová, děkuji za střízlivý článek. R^R^;-)

11 0
možnosti
Foto

Děkuji, pane Chmelíku, a přeji Vám příjemně zdravý den!

0 0
možnosti
PP

To není o nadávání. To je střízlivé hodnocení situace. Celou dobu nás krmili tvrzeními jak jsou připraveni. Takže současné tvrzení, že roušky nejsou nikde, je jen trapná výmluva. V lednu a únoru ještě byly k sehnání. Bohužel naši mocipáni zachrápali. Už od začátku března měl být svolán ústřední krizový štáb a měli to řídit odborníci. Ne vláda diletantů. :-/

11 9
možnosti
MB

Tak střízlivě hodnotí situaci autorka, když vás upozorňuje na to, že "že ani ekonomicky mnohem vyspělejší státy nemají nejen roušky, ale ani další ochranné pomůcky".

Vy jen panikaříte;-)

11 2
možnosti
Foto

Proč bych o někom, kdo mi lže nemohl říct, že je lhář? O proč bych o něm při lhaní v této špatné situaci nemohl říct že je lhář a hajzl? A proč bych o někom, kdo chce z toho marastu vytřískat politické body nemohl říct, že je šmejd?

Já vím..... nic to nezmění, ale mně se uleví. :-)

10 7
možnosti
Foto

Nu, to samozřejmě můžete, zvláště když se Vám uleví.:-)

Ale já žiji tak, že vždy prohlížím obě strany mince, proto nejsem zaměřena jen výhradně na to, co se nepovedlo, ale umím kladně vnímat i to, co klaplo, čím jsme třeba v těchto dnech včasnými opatřeními předběhli svět a zajistili pro nás všechny větší bezpečí. A v takových chvílích je mi úplně fuk, kdo je u vesla, vážně je mi to ukradený.

1 0
možnosti

Zdeničko váš blog mi zahřál u srdce, mluvíte mi z duše. Jinak já na šití jsem vohráblo, tak jsem darovala šikovným ženám látku po manželovo mamince. Koupila ji si kdysi na povlečení a už to nestačila ušít. Zamáčkla jsem slzu, že vlastně nám v tak těžké chvíli pomáhá i když už tady kolik let neni. Vaše doslovně umění ve vyšívání obdivuji. Znám to, ale neumím, holt jsem to vohráblo. Jinak všem i těm co neustále brblají přeji hlavně zdraví a aby už nám tam bestie dala pokoj.

5 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám. Kéž se vše brzy vrátí k normálu a všichni to ve zdraví přečkáme.

1 0
možnosti
Foto

J22o91s83e84f 95B29á11r86t81a

21. 3. 2020 10:25

Četl jsem rozhovor s primářem Fuksou, účastníkem mnoha zahraničních misí. Říkal, že nejhorší co zažil byla situace v Jugoslávii, jak se tam z nenávisti zabíjeli navzájem sousedi. Do Chorvatska už asi nikdy nepojede. Kam až zajde ta politická nenávist u nás?

15 0
možnosti
HN

H51o88n94z19a 10N39o25v17á12k

21. 3. 2020 11:29

Tak to tak trochu víc přeháníte.

2 4
možnosti

Zdeni, moc díky za tento blog. Aspoň vím, že jsou lidi co mají duši a zdravý rozum. Chováme se, jako bysme byli středem vesmíru. Jenom se tím potvrdilo, proč si nás za to nenašinci dobírají.

Přitom je nejdůležitější chovat se odpovědně, a ne pořád ukazovat na druhé, co by měli.

Tak ať to ve zdraví nějak přežijeme!

15 2
možnosti
PP

Pokud ti druzí, tvrdí jak to všechno úžasně vedou, je třeba jim názorně ukázat, že král je nahý. :-/ PR si z této krizeu dělal Bureš.

2 6
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik