Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čemu kritika ubližuje? Zpozdí se kvůli ní dodávky respirátorů? Bude se epidemie šířit rychleji? Začne nám díky ní kolabovat zdravotnictví?

Kritika, ať věcná či hysterická, nemá na situaci nějaký negativní dopad. Tudíž, nechme debaty, co mohlo jít lépe a co hůře běžet. Tyto výzvy na "klid na práci" často nejsou nic jiného, než umlčování negativních hlasů. Což Bureš docela potřebuje, neboť teď je v období, kdy získává kladné hlasy.

Souhlasím s Vámi, že z ekonomického hlediska je nesmysl držet velké zásoby roušek a respirátorů. Stejně tak jako dalšího materiálu pro jiné katastrofy. Drží se jen ekonomicky zdůvodnitelná zásoba. Co mě osobně vadí, je chaotické a neplánované řízení a odůvodnění, že jinde je to ještě horší, mi připomíná "a Pepíček zlobil také"

2 3
možnosti
PN

A to je ten největší problém, že? Vládě nesmí přibývat kladné body virus, nevirus.

Jste Vy odpůrci Babiše nepoučitelní? K čemu Vám kdy hysterická kritika pomohla? Tak dál používejte, osočujte vládu z chaotičnosti a podobně....

9 0
možnosti
MV

Zdenko, ano, máte pravdu. Ale proč nám mocipani lhali, že jsou??? U nás doma jsme usili nějakých 200 rousek a dodali tam, kde chyběly - třeba do léčebny v Bohnicichza do duchodaku v Mníšku.

6 0
možnosti
Foto

Odpověď na Vaši otázku - Já nevím, Marku.:-) Jak pořád doufám v to lepší v lidech, tak si to zatím vysvětluji nikoli jako účelné lhaní, ale jako špatný odhad budoucí situace. Ale třeba jsem úplně vedle.

Vaši výrobu roušek fakt moc obdivuju, jste oba skvělí!!! Já to nesvedu, tak se věnuji výpomoci seniorům. Ale jinak se u nás taky hodně činí: https://www.facebook.com/groups/2547798572208363/?fref=nf

0 0
možnosti
HN

Mě ani tak nevadí ,že roušky nejsou,není problém si je vyrobit,nebo si dát na ústa šálu nebo šátek,mě vadí že ti takzvaní mocipáni z nás dělají pitomce.Hezký den.

4 0
možnosti
AL

Drahá přítelkyně,

už pouze za tu odvahu to takto napsat, si zasloužíte karmu!

Vždy jsem Vás "podezíral", že jste zde sama za sebe.

Je radost číst Váš článek i tu nádhernou diskuzi níže.

Děkuji za článek. Karma.

:)

7 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, moc, snad alespoň sem tam někdo pochopil, o čem jsem vlastně psala. A hlavně, že to vůbec nebylo o politice.:-)

1 0
možnosti
PK

Za mě karma. Protože zažíváme krizi a nadávat horem dolem na optimismu nepřidá. Vidím to u mých rodičů, kteří by jistě přivítali pozitivní slova raději než katastrofa, problém a tragédie.

10 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Pavle. Já vidím u svých rodičů úplně to samé. ;-)

0 0
možnosti
DT

Ale houby, pořád. Vláda o rouškách nelhala - nikdy nikdo neřekl, že když přijde kosa na kámen a pandemie se stane celosvětově nezvladatelnou, bude mít pro každého x roušek. Řekli jen v době, kdy to platilo, že mají dost roušek pro svůj provoz. Tím se myslel provoz s chřipkou.

Vy všichni kritikové - vy jste doma měli respirátory? Proč jste je neměli? Jak to, že jste si je neobjednali? (stejně jako vláda)

Máte doma velké kameny? Jak to, že nemáte velké kameny? Když vypnou elektřinu a budete si vařit na ohni, tak se bez kumulátorů tepelné energie neobejdete. Máte všechno, abyste mohli v době krize vařit? Jak to, že lžete? (docvaklo?)

29 0
možnosti
Foto

Zdeni, neskutečně ti děkuji, promluvila jsi mi z duše. Na současnou negativní náladu se fakt zlobím. Hodně. On je v Evropě někdo, kdo si při přemýšlení o novoročním předsevzetí mohl pomyslet na to, že o pouhé jednotky týdnů později bude pro něj důležité, aby nikoho nepotkal? Že bude všem bránit v návštěvách u svých rodičů?? Obávám se, že o tomhle se nikomu ani nezdálo.

A přesto jsi mě rozesmála. Šijeme. Celý týden. Dneska si jdeme trochu hrát na rouskové designéry. Víš, co jsem právě dala do tašky? Poškozené vyšívané ubrusy. Richelie pofrčí. Chystej jehly:-).

15 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuju! A s těma ubrusama, to jsi mě rozesmála nahlas, to už jsem potřebovala ;-D;-D;-D!

0 0
možnosti
LH

Fakt bych chtěl vidět premiéra Bartoše a ministra vnitra Ferencika jak jdou v čele vstříc koronaviru..... A k tomu jim zdatne sekundoval ministr Fiala...

12 0
možnosti

Řekl to kdysi jeden prezident: "neptej se co vláda může udělat pro tebe, ale co ty můžeš udělat pro svou zemi." A tak někteří kverulanti i teď raději pořád "špačkují" a hledají na všem "šmouhy", druzí se naopak snaží pomáhat, nebo se alespoň chovat zodpovědně. Já se tedy také musím přiznat, že jsem raději odjel na tu chatu, ale po včerejší zkušenosti na poště, kam jako obvykle dorazila celá rodinka cikánů (nikoliv jeden člen rodiny), někteří bez roušek a odstupy 2 metrů samozřejmě nerespektují. Když ale porovnám, jak se situace vyvíjí třeba v Německu, tak u nás se to zvládá, i díky rozhodnutí nejvyšších přestavitelů, celkem dobře, zatím 0 obětí a 4 vyléčení:-)

12 0
možnosti
OU
PN

Vy ty slova neslyšíte? Hmm, ani nečtete? To je divné. Co asi tak posloucháte, co čtete? Nač se díváte? Asi příspěvky opozice a jejich příznivců.

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,98
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik