Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Nevím proč, ale já čtu vaše psaní vždycky dvakrát.

Pouze pod Vašimi dílky lze v diskuzi zjistit, jak jsou některé dámy úžasné!

Vy máte nad většinou místních blogerek jednu obrovskou výhodu!!!

A sice tu, že ............ .....................

ale to si raději nechám na jindy.

Děkuji za napsání. Karma.

:)

0 0
možnosti

Zdeni, moc hezký, vlídný blog z kulturního prostředí. Díky moc za něj!:-)

6 0
možnosti
KL

Jinak u nás doma je ohledně řazení knih neustálý boj... já podle témat, manžel abecedně podle autora a hadi.. kde je místo, tam to vrátí :-/

0 0
možnosti
Foto

Mezi 10. a 15 rokem jsem četl úplně všechno. Moje knihovnice v Městské knihovně byla perfektní, po nějaké době mi už sama chystala cca 14 denní dávku a to přesně podle mého gusta. Ale zařazování jsem raději nechal jako správný chaotik jen na ni. Měj se dobře, Zdeni.

3 0
možnosti
Foto

To bych potřebovala! Vybírám už si jak blázen podle Slovníku světových literárních děl a tipuji, co by mě mohlo bavit. Je fakt, že jsem tak objevila spoustu úžasných knížek. A když nebaví, povinné to není... :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, potvrzuji, u nás v knihovně čtenáři pomáhají zrovna tak:-). Už se moc těším, až zase bude otevřeno.

1 0
možnosti
KL
Foto

Ta je i účinná. Jakmile řeknu, nakrm žábu, tak po sobě uklízejí i největší nepořádníci.:-)

2 0
možnosti
Foto

Když jsem si teď pročetla zprávy, tak jsem nabyla dojmu, že letos už z toho sezení doma na p...... nevyjdeme. No ale záhy Vy jste mě rozveselila, protože jsem si vzpomněla na jednu debatu, kde většina přítomných dam nevěděla, jaký je rozdíl mezi dlátem a špachtlí. Paní Zdenko, víte to?

3 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli to řeknu dobře, ale dláto by snad mělo být na takové to hrubší opracování a špachtle je už spíš takové modelovací náčiní. Jestli si to myslím špatně, tak se omlouvám.:-)

1 0
možnosti
Foto

Maminku - knihovnici málem odvezli, když jí nová paní uklízečka v dobré víře seřadila knížky v regálech podle velikosti. :-)R^

6 0
možnosti
Foto

Ježišmarjá, tak to je nejdřív na jednoho lomcováka a pak na vyhrnutí rukávů a do díla!:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc dík za zpestření v této divoké době;-)R^ Jak já se už těším do knihovny!!!

4 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, no vidíš, já tam jsem, práce až nad hlavu, ale na lidi se těším strašně moc!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik