Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak já bych si už dala pravé espresso, nebo latte. To rozpustné mi už tak leze na nervy, že přesedlám na kakao.;-D

Takže tvé kávové blogy už jedině s hrnkem kakaa:-)

2 0
možnosti
Foto

Šárko, vydrž, věřím, že už se to blíží!:-)

1 0
možnosti
Foto

Takový sladký bonbónek nedělního jitra, Zdeni. Měj se dobře a piš. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Tomáši. Jsem ráda, že už můžu zasednout k počítači na delší čas než na tři minuty:-). Zápolila jsem s blokem krční páteře, tak jsem musela skoro na týden vše vypustit, ale už je to na dobré cestě. Krásnou neděli přeji!:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, už jsem musela vytáhnout frenchpress, abych neměla pořád dokola rozpustný...

2 0
možnosti
Foto

To byl dobrý nápad, Klárko! Tak dobré chutnání a pěknou neděli!:-)

1 0
možnosti
AL

K Vaší kávě přidám jedenMilkshake s kouskem brownies a Třešňový clafoutis a jednu karmu.

To všechno si dáme na terase a přečtu nahlas tu Vaši pohodu.

:)

2 0
možnosti
Foto

No to zní jako skvělý nedělní plán!!! Přeji Vám dobré chutnání a pohodový celý dnešek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já si Vaše básničky otevřu k odpolední kávě (dopoledne kávu nepiji).

Moc hezké, karma R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji! Ať Vám odpolední káva chutná! :-)

1 0
možnosti
Foto

Hezké rýmovačky jste mi prostřela k mojí ranní kávě. Svoji ranní kávu mám ze všech káv nejraději, protože jsme spolu o samotě, jen my dvě, to se krásně přemýšlí. Mám ráda i svoji odpolední kávu, ale s tou už nerozjímáme, přijde někdo další a už se klábosí, zpívá, veselí, blbne...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc. Já si teď popíjím tu svoji nedělní a je mi fajn.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jupí! Už mě to kafíčkování moc chybělo !R^V

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, to víš, někdy zkrátka přijdu k duhu:-).

1 0
možnosti
Foto

Hezkou kávovou neděli, Zdeni

3 0
možnosti
Foto

I Tobě, Janičko!!! Ať nám chutná všechno, co nám přinese pohodu.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik