Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Dobře jsi udělala:-)

6 0
možnosti
Foto

Taky mě to potěšilo. Ale až následně, když jsem si dneska tu situaci představila.:-) Nejsem zvyklá, být takhle nekompromisní. Já klidně zajdu do knihovny i o víkendu, když přiběhne zoufalý student, že je doma jen na skok z internátu a nutně potřebuje nějakou povinnou četbu. A těch knihovnických konzultací, co poskytuju po večerech z domova, když to čtenář nutně potřebuje. Ale když jde o zdraví, musím se zamračit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna dumám, kterou pasáž máš, Dáši, na mysli? ;-D

0 0
možnosti
Foto

J30a63n13a 41M45a93j87o13v49á

18. 9. 2020 22:13

Davida do půl těla nahého viděti - čeká tě den s dobrým jídlem

(Blogerský snář, 3, svazek, kapitola 5 -humoristé)

4 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D - Díky, Jani, to mi pomohlo!!!

0 0
možnosti
Foto

R^;-D

Super! A k tomu krásně humorné :-):-):-)

1 1
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku. Jestli se aspoň trošičku usmíváte, je mi taky fajn! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,68
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik