Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Já si myslím, že ženy jako řidičky podceňujete a mluvím z vlastní zkušenosti....;-D

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, já je nepodceňuju, to odborníci;-D. A sebe hodnotím naprosto férově, já totiž tím, že nemám řidičák, jsem zachránila spoustu životů. ;-(

3 0
možnosti
Foto

Vlevo nebo vpravo ;-D;-D;-D

Ukazuju spravnym směrem, ale moje pusa říká opak. Je to hormonama? Musim to říct doma. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Bohunko, jasně že hormony, co jinýho? ;-D

1 0
možnosti

Také mám mizernou prostorovou představivost. Myslím, že jsem jakž takž štíhlá a když se kouknu do zrcadla, tak je to úplně jinak.Tak vlastně za nic nemohu.

3 0
možnosti
Foto

Tak tahle představivost, která se mění v realitu, ta je mi taky vlastní a funguje mi jedna báseň. :-)

1 0
možnosti
Foto

No teda, škoda že jsem se tohle dozvěděla až na sklonku života;-D

2 0
možnosti
Foto

Já Ti dám sklonek života, jsi s bídou uprostřed, ještě tento poznatek zužitkuješ, neboj! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Parkování je občas zážitek. Pro diváky.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, zažila jsem to s kamarádkou, někteří přihlížející jí i fandili. ;-D

1 0
možnosti
Foto

V poslední době mám i já špatnou prostorovou představivost. Několikrát jsem se nestrefila na schod a letěla jsem (naštěstí bez následků, protože jsem se naučila padat - natrénujte si také!). Myslila jsem si, že na vině je venkovní tlak, a on je to testosteron, darebák jeden. S věkem mi ubývá, ale jak mi vysvětlíte, paní Zdenko, že sexuální představivost mám stále skvělou?

3 0
možnosti
Foto

Jarmilko, je to proto, že každá z těchto představivostí je o něčem jiném, zkrátka libido kontra geometrie.;-D

1 0
možnosti
LI

Představivost mám velikou, ale ta prostorová mi chybí.;-)

3 0
možnosti
Foto

Zrovna tak, paní Ludmilo... Proto nepokouším osud - a nemám řidičák.

Z mých zážitků, které zavinila moje prostoroví nepředstavivost, by mohla vzniknout k humoristická knížka... ;-DRv

3 0
možnosti
PH

Možná máme prostorovou představivost, ale jinak jsme jak koně s klapkami podél očí.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za sympatický názor. Přidám jen drobné uklidnění: v tomto případě sakra záleží na tom, kdo sedí na kozlíku. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Chytré aforismy - a to jsou bezpochyby i Ty Vaše - nemohou nikoho urazit.

A pokud ano, jeho smůla. ;-D

4 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuji Vám, Martine, moc si toho považuji!!! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik