Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsou pohnuté momenty v životě lidském. Mě by tedy rozhodila ta (ne)nabídka kávy, resp. následné dohadování.

A mám napsat či nenapsat, zda tipuju, jestli jsi byla mezi těmi pěti?:-)))

Hezkou neděli, Zdeni!

2 0
možnosti
Foto

Maruško, prosím, prosím, tipni si!!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DAsi bych zdrhla, i kdybych umírala.;-D

1 0
možnosti
MK

To já bych určitě zůstala a na ostatních bych nechala, ať si lámou hlavičku, jestlu umírám, nebo jenom spím ;))

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, musíme si přiznat, že se mezi námi vyskytuje spousta nezdvořáků, a to všude, kam se podíváš. V různých oborech a institucích, dokonce i zde, mezi nám blogery. Ale jak pravil náš starý dobrý Kare Havlíček (Borovský): "NENECHME SE NAMRZETI"..." Doba je dnes opravdu blbá, adrenalin stoupá.... Ale s :-) (úsměvem) jde všechno líp. Udělejme si nějakou radost. (Já jsem včera například upekla půlku kačeny, uděláme si sami doma "svatomartinské hody." Krásný den.

1 0
možnosti
Foto

Bože, upečenou kačenku bych okusila s chutí. Já jsem dneska měla dušenou mrkev s bramborem. Dobré to bylo, ale kačenka je kačenka.:-)

0 0
možnosti
PK

Já měl tyto pocity na jednání představenstva velké české firmy s mezinárodní účastí Němců a Angličanů, když šéfka PŘ rozpoutávala osobní ataky vůči jeho zbytku, dvakrát jsem jako zastupující tajemník chtěl odejít a přežil to, pak jsem již odcházel . Oba cizokrajníci to brali s porozuměním, ale pani šéfka moc pochopení neměla a tak jsem pak dostával co jsem si zasloužil.......divná to osoba...:-)

1 0
možnosti
Foto

Je fajn, když se nám po čase vyrojí různé zážitky. Já to vždycky při tom vzpomínání prožívám i s tehdejšími emocemi.:-)

0 0
možnosti
ND

Co mě, hnidopišku, zarazilo - vaše rozepínání zipu na sukni na wc...

Mně vždycky stačilo sukni zdvihnout a ne ji svlékat :-)

Hezkou neděli, Zdeni

1 0
možnosti
Foto

No já jsem, Nadi, měla punčochy, sukni těsnou, tak bylo vždycky potřeba trochu povolit zip, aby šly punčochy stáhnout - tolik technicko intimní vysvětlení. ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Prijemne pobaveni na mlzne nedelni dopoledne;-D:-)

5 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti! I u nás koukám z okna do mléka. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,99
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik