Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S Vaším názorem na oslavy toho, jak čas neuvěřitelně letí, souhlasím. Do příštího roku Vám přeji vše nejlepší.

4 0
možnosti
Foto

Přeji Vám, Viléme, hlavně zdravý a vydařený rok 2021!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Dneska máme úplně obyčejný den a to i bez chlebíčků a televize....tento svátek stárnutí už léta zcela ignorujeme.Opravdu není co slavit.

3 0
možnosti
PK

....vidím to podobně, ale alespoň si mohu řící, tak jsem se dožil toho 21 roku a ráno s pejsanem ...R^;-D

2 0
možnosti
ND

Přeji příjemný, poklidný nový rok ve zdraví, to peefko je moc hezké.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Nadi. I já přeji vydařený rok 2021 a hodně zdraví!!!

0 0
možnosti
PK

Jak pravil kdysi klasik,,,uprostřed zimy jsem v sobě objevil věčné léto a mám to stejně s tou oslavou dalšího roku věku. Tak zdraví a pohodu:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Ano, výborný citát. Albert Camus nebo Oscar Wilde? Nejsem si teď jistá.

Šťastné vykročení vstříc dalšímu roku a hodně, hodně zdraví!!!

0 0
možnosti
MB

V první třídě jsme s kamarádkou počítaly, kolik nám bude v roce 2000. Bylo to neskutečné číslo, tedy pro sedmileté holky. Ona si už ani nepamatuje, co v tom roce prožila. (Já ano, byla jsem těhotná a sedm měsíců jsem prozvracela.) A už končí rok 2020. Ve sci-fi knížkách jsme už měli mít létající auta, města na Měsíci a v kuchyni mělo stačit říct "K obědu chci karbanátky ze syntetického masa."

Silvestr budeme mít tradiční, tak jako většinu vánočních večerů, budeme hrát novou společenskou hru. Letos jsem ještě pořádně nepochopila pravidla a to už si naše geniální děti stačily od Štědrého dne pořídit 6 rozšíření.

Přeji Vám i všem čtenářům poklidný poslední den roku a do toho příštího hlavně hodně zdraví.

2 0
možnosti
Foto

Milenko, to je pěkná vzpomínka, my jsme s holkama taky ve škole počítaly, kolik nám bude v roce 2000. Vaše slova mi tu vzpomínku vyvolala a naprosto přesně si vybavuji, co jsme si o tom myslely. ;-D

Tak do dalšího roku hlavně pevné zdraví a úsměv!!!

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, tak ať je ten náš příští rok lepší. Křížky už tak nějak neřeším, hlavní je zdraví a lidé kolem mě. Jo a Silvestra taky nějak extra neslavím, prostě zítra postavím na stůl nový kalendář a bude tam jiné číslo... No jo, já jsem si nestihla koupit nový kalendář!8-o Ale co, to nespěchá.

R^;-D

5 0
možnosti
Foto

Pavli, jak ráda říkávám, ať je k nám příští rok vlídný a my k němu slušní. Když se to propojí, bude už dobře. Doufám. :-)

0 0
možnosti
JK

Já nejsem vůbec nějaký slavící typ na oslavách. Ale na silvestra vypiju 3 piva, vypálím jednu fontánu, pokecám u jídla s kolegy.

1 0
možnosti
Foto

Tak příjemný silvestrovský večer dle Vašeho vkusu!!! R^

0 0
možnosti
VF

Milá Zdeňko, vyhlížela jsem Vás celý měsíc. Vy s Vaším přítelem Optimismem jste opravdu léčitelé zdejších pošmurných diskusí.

Upřímně Vám přeji zdraví, úsměv a životní pohodu.:-)

4 0
možnosti
Foto

Milá Věruško, moc Vám děkuji za milá slova. Tak kéž je k nám další rok vlídný a fandí optimismu.

I Vám upřímně hodně, hodně zdraví!!! V

0 0
možnosti
Foto

Hlásím, že od rána jsem nezaslechla jedinou petardu (zato v noci někdo blbnul). Pro mě by mohl být klid po celý Silvestr. Ono se v tichu lépe čte. Objevila jsem knížky Valji Stýblové. Trochu smutný, ale k přemýšlení to je. Co jiného dělat, než přemýšlet? Na nějaké veselí není nálada. Toho si užijeme, snad, příští rok.

1 0
možnosti
Foto

Pevně věřím, že veseleji fakt bude. Člověk by se měl kvůli své zdravé mysli upínat k něčemu toužebně vyhlíženému... a ono se to nakonec dostaví. Snad. :-)

1 0
možnosti

Zdeni, je dobře, že jsi na blog nezapomněla.

Přeji ti v příštím roce 2021 více klidu, pohody a k tomu tolik potřebné zdraví. A těším se na Tvé další blogy:-)

4 0
možnosti
Foto

Milá Maruško, neměla jsem teď nejlepší období. Něco z toho si nesu i do příštího roku, ale věřím, že se konečně dostaví i můj přítel optimismus.

I já Ti přeji do roku 2021 hlavně pevné zdraví a radosti ze všeho, co máš nejraději!!! :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,52
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik