Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Vzhůru do nového roku do nového psaní, Zdeni, těším se.

A jak já na nový rok tak po celý rok?

V posteli zírat na pohádky a číst blogy "svých" blogerů. :-)

2 0
možnosti
ND

Chybka, ale co už, malý, nebo velký...jasněže patřilo velký

eN

0 0
možnosti
VF

Zdeňko, Vy nám děkujete? Nás těší :-)R^.

1 0
možnosti
Foto

Věruško, poznala jsem prostřednictvím diskusí pod mými články tolik sympatických lidí, že bych je nejradši všechny pozvala na kafe a viděla se s nimi z oka do oka. Nu, třeba k tomu jednou dojde, co my víme. :-)

2 0
možnosti

Zdeni, Tobě patří dík za loňské blogy. A ať ti to píše i roce letošním!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, Ty mě vždycky potěšíš. Děkuju. Tak snad mě letošek alespoň sem tam inspiruje k úsměvu.:-)

1 0
možnosti
JP

Paní Ortová, “ že trpím nadváhou“ - napadlo mě slovo barokní, ale po vysvětlení jak k tomu došlo - poklona.

Na rozdíl od foltýn, pražáková, šípková, Vy máte nadhled.

Tak zase někdy u chlebíčků.

Procházka

0 0
možnosti
VF

foltýn se jen ptal, jestli "to" máte ze zeleniny.8-o

1 0
možnosti
JP

Hezký nový rok paní Ortová.

Doufám, že těch chlebíčků nebylo až tak moc.

1 0
možnosti
Foto

I Vám nový rok jako malovaný!

Pane Jiří, chlebíčků bylo tak akorát, aby jich ještě pár zbylo k snídani. Ty okoralé z večera jsou ráno nejlepší. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik