Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, nebyl to náhodou převlečený opožděný Ježíšek? Ten se taká nehlásí... :-/Já jsem zase slyšela o případu, kdy kurýrovi upadl balík na na silnici, balík přejelo auto, a když ho předával a příjemce se jeho stavu divil, kurýr pravil : "Jak se mi balík dostal do rukou, tak vám ho předávám. Sbohem.":-(

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, tak to je síla. No někteří mají fakt hroší kůži.

0 0
možnosti
Foto

No, nám zásilku naposledy kurýr hodil přes plot, aniž by se jakkoli obtěžoval, třeba zavoláním. Naštěstí jsme byli doma a všimli si, že cosi letí:-/. Byla to v igelitu zabalená dceřina zimní bunda. Pes je, díkybohu, už starý pán, co takové dárečky maximálně označkuje, ale neroztrhá. Ale měsíc před Vánoci nechal jeden z podobných výkvětů zásilku u souseda o tři domy vedle. Že nás prý nemohl najít. Sousedy mám naštěstí slušné, tak mi ten balíček večer doručili.

2 0
možnosti
Foto

Ludmilko, napadá mě, že pejsek mohl mít zajímavou činnost při rozbalování a ještě se příjemně zachumlat.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Prostě hulvát Zdeni. Spíš než na firmu jsi měla zavolat jeho manželce, ta by mu to už spočítala. Tedy jestli vůbec nějakou má;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to máš originální nápad;-D. Teď mě mrzí, že moc neumím psát povídky, zavolání manželce by byla zajímavá pointa.

1 0
možnosti
PV

Karma je zdarma, se mu to vrátí jinde, možná hůř.

2 0
možnosti
Foto

Je to možné. Třeba mu v nejnevhodnější chvíli dojde toaleťák.:-)

1 0
možnosti
ND

Taky mám prima pošťáka...

Zdeni, však on se jednou splete a někdo mu ji natáhne! I za vás.

2 0
možnosti
Foto

Nadi, napadá mě, že by nějakou výchovnou lekci potřeboval.:-)

0 0
možnosti

Snad jste to aspoň vyfotila jako určitej důkaz, i doklad k písemné stížnosti, a minimálně žádosti o slevu z dopravného. Tlf. stížnost pochopitelně k ničemu není, akorát Vás to stojí peníze.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Většina stížností se smete se stolu. Je lepší si ušetřit nervy a zklamání.

0 0
možnosti
Foto

No to snad normálně ani nevymyslíš... v tomhle případě věřím, že se mu to vrátí i s úroky. Opatruj se a nedej se otrávit, i když je to někdy zatraceně těžký...

2 0
možnosti
Foto

Děkuju, Zuzi. Bylo mi to fakt hodně líto.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, nebyl z České pošty, že ne? Taková ho*ada někdo dnes ještě zaměstná?

Být tebou, napíšu stížnost. Já jí v létě napsala na Dopravní podnik kvůli chování tramvajačky.

A určitě sis to vybrala hned na začátku roku a teď už budeš potkávat samé fajn lidi.:-)

3 0
možnosti
Foto

Holka zlatá, nejen zaměstnává, oni se ho ještě v podstatě zastali. Bylo to PPL. A jak píšu o kousek níž, s Českou poštou mám naopak ty nejlepší zkušenosti. Fakt. Jezdí k nám velice slušný pán a vždycky je vše naprosto v pořádku. Z takové zásilky máme vždycky radost a vládne pohoda.

2 0
možnosti
Foto

Já mám jinak dobrý pocit, když mi zboží doručuje Česká pošta. To k nám jezdí takový milý pán, velice ochotný, dokonce i sám od sebe se ptá, kam přesně nám má balík položit, abychom se s ním s kolegyní nedřely zbytečně. Ach jo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,97
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik