Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V tom případě je pro mě test ze slin zcela k ničemu. Mně funguje jen jedna slinná žláza a ráno mám v puse Saharu. Takže jedině šťourání v nose;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, v životě by mě nenapadlo, jaká to bude šichta;-D.

1 0
možnosti
SJ

A proč si ten test neuděláte ve středu večer, třeba budete mít menší problémy. onov noci v posteli se člověk těžko nakazí tak je dost jedno, jestli je test večerní nebo ranní. většina těch testů stejně spíše inklinuje k negativnímu výsledku u nás i lidé s pozitivním pcr testem měli tyhle antigenní negativní. Pro tento test aby byl spolehlivější je nejlepší dělat ho ze sputa (hlenu) protože čisté sliny toho viru zase tolik neobsahují ale sputum je mnohem spolehlivější.

0 0
možnosti
Foto

Když si u plivacích testů přečtete návod, stojí v něm, že 1. nejsou určené k vyhledávání bezpříznakových a 2. u příznakových se po pěti dnech trvání příznaků nelze na negativní výsledek tak docela spolehnout.

0 0
možnosti
ND

Nojo zase šancajk bez pořádného návodu. Chybí tam odstaveček - návod jak docílit slin :-)

1 0
možnosti
Foto

Nadi, to je přesný ;-D!

0 0
možnosti
Foto

Nakrojený citron taky nic? To bývá spolehlivé... Ale máte nějaké náročné testy, u těch, co používáme my, stačí nejíst, nepít a nekouřit (což mě stresuje asi nejvíc;-D) jen deset minut. Prostě se rozdají, zasmějeme se, jestli budeme ještě za 15 minut mít otevřeno, za rohem to provedu a při čekání na čárky pokračuju v práci.;-D

2 0
možnosti
Foto

Citronek jsem nezkoušela. Myslíš nakrojit, čichat, zírat a pak slinit? :-)

1 0
možnosti
MB

Představte si mě. Ne teď, nad šálkem vynikající honduraské kávy. Ale jako praštěnou puberťačku před asi 32 lety. Já mám "plechovou hubu" ohledně kyselého. Mamka říká, že je to asi tím, že když mě čekala, nebylo tu zimu v obchodech skoro žádné ovoce. Dostatek byl jen kompotů a citronů. Spolužačka byla stejná. Občas jsme si vzaly ke svačině citrony. Zatímco my dvě pobaveně svačily, zbytek třídy se šklebil a slintal.

1 0
možnosti
Foto

Tím jste mi přivála vzpomínku na dobu, kdy jsem jako dítě jezdila s astmatem do lázní a v léčebně byl k dopolední svačině občas citron nakrájený na měsíčky, když byla poblíž cukřenka, už jsem cukrovala:-).

1 0
možnosti
ML

K vytvoření slin je třeba něco cucat, v poušti se cucá kamínek, aby ústa tolik nevysychala.

Já bych zkusil třeba knoflík.

1 0
možnosti

A80d98a68m 42Š54k76a39c64h

30. 4. 2021 9:58

Jistě to bude pomáhat, ale hydratovaný člověk by asi neměl mít problém se sliněním... Mě to teda žádný problém nikdy nedělalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,98
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik