Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Hmmmm, spíše čtu od starších lidí, že jim nákupy vozí mladí, ale já nejsem směroplatná, protože já jdu nakupovat maximálně do vedlejšího krámku pro chleba a párek.

Už velmi dlouho mi nákupy vozí Rohlík, ale zase, já prostě na slevy nehraju, takže i kdybych byla pohyblivější, tak tuhle turistiku pěstovat nebudu. Slevu ale přeci jen sleduju, ale jedině na tom Rohlíku :-)

Překvapila jste mě Zdeni, myslela jsem, že mladí rádi o víkendu trajdaj po nákupních centrech, že by úkolovali stařečky, to koukám :-)

4 0
možnosti
Foto

Nadi, to máte tak, nákupní centra, to je pro mladé vlastně výlet za požitky, ale zásobování základními potravinami, to je otravná nutnost kombinovaná s prací, kdy se musí všechny ty mouky, cukry, oleje, másla, luštěniny, rýže, papírové utěrky, toaletní papíry, prášky na praní a další nezbytnosti pro hladký chod rodiny nejdřív v sámošce najít, pak přemístit do košíku, pak z košíku na jezdící pás k pokladně, za pokladnou zase naložit do košíku, pak z košíku do auta, pak z auta domů a doma uložit vše na své místo. A přitom si ničeho z toho nemůžou ani zobnout, ani si na tom hned pochutnat. Prostě je to spíš šichta než zábava. :-)

2 0
možnosti
Foto

J44a45n 67Š83i94k

13. 5. 2021 13:53

Přesně tak! Dědeček nestojí frontu v Lidlu na dětské sáňky pro sebe, ale protože ho tam poslala snacha. Alespoň u nás jsou slevové akce v Lidlu úplně typickým fenoménem, protože myslím každý čtvrtek velmi brzy ráno je u něj fronta. No, v jejich akcích určitě potřeby pro seniory nepřevažují, aby měli důvod tam stát. Myslím, že ti, co mají neodbytnou potřebu seniory kritizovat za cokoliv, tak takovým vadí, když důchodce v supermarketu uvidí ráno (spěchám do práce a ty starče zdržuješ) nebo v poledne (to fakt staříci nemůžete chodit v jinou dobu, odskočil jsem si z práce a tady zase vy) či odpoledne (zase vy důchodci, spěchám dom, tak nezdržujte). Hezký den

16 1
možnosti
Foto

Jene, já ani nemám, co bych dodala, napsal jste to skvěle!

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko, moc hezký blog. V

2 0
možnosti
Foto

Danuško, to je od Tebe milé, moc děkuju!!!

0 0
možnosti
JH

J83i15r79i 59H88l52a72v16a

13. 5. 2021 12:51

Dulezity tema, a vtipne napsany.

2 0
možnosti
AT

No, mám trochu jinou zkušenost. Výlety autem (!) na druhý konec města pro svíčky o 5 korun levnější. Mrazák až po vrch narvaný balíčky s kuřecími křídly. Ve sklepě dvanáctky krabic s mlékem. Ve špajzu vzorně srovnané všechny druhy mouk. Samozřejmě celé pakle. Pro dva lidi. Aniž bych rozporoval, co jste napsala, tvrdím, že existuje i "mnoho" důchodců posedlých slevami a myšlenkou "co když to zdraží nebo to nebude". Jo, samozřejmě. Myslí přitom i na rodinu. Takový jogurt Zott Srdíčko za 4 koruny pro vnoučky, no nekupte to. (U nás to nakonec nežral ani pes)

21 0
možnosti
Foto

Já vím, pane Antoníne, o čem mluvíte. Taky tento typ lidí znám. Ono má toto až nezdravé zásobování svoji psychiatrickou diagnózu, ale zaboha si teď nevzpomenu, jaký má název. Kdybyste věděl, budu ráda za informaci. To víte, je to individuální. Vždycky si říkám, že když jim to přinese alespoň na chvíli klid na duši, tak proč ne :-).

0 0
možnosti
Foto

To je dobré. Pěkně vysvětlení. Máma sice netrpí na nedostatek peněz, ale ceny hlídá více než ostražitě. Dovezu ji s nákupem z jednoho markeru a ona je schopná večer sednout na kolo a jet do jiného pro další drobnost. Máte pravdu. Je sama a žádnou velkou spotřebu nemá. Dělá to pro své děti a jejich rodiny. Vám velká karma.

7 0
možnosti
Foto

Moc Vám děkuji za zastavení i příjemný příspěvek. A Vaši maminku upřímně zdravím!!! R^

2 0
možnosti
Foto

Já i manžel jsme byli oba zaměstnáni ve velkých továrnách a po celý život jsme vstávali brzy, já protože jsem dojížděla, tak v pět hodin ráno, manžel v půl šesté. Proto jsme zvyklí vstávat již při východu slunce, - a tak je tmu dodnes. I když manžel vstává v půl šesté, a já v půl sedmé. S tím jídlem - i nákupy máte pravdu, přes týden malé nákupy zákl. potravin, a tak jednou týdně nákupy větší, pak nemusíme několik dní do obchodu. A spotřeba? Když jdeme náhodou do restaurace, dáváme si jen malé porce, stačí nám to, přejídáme se neradi. . Fronty na zlevněné zboží za ignorujeme, nic takového nepotřebujeme. Krásný den, Zdeni, u nás prší, a jsme rádi. radují se hlavně moje pelargonie a manželovy vysázené záhonky na zahrádce. Díky za zajímavý článek. VR^

2 0
možnosti
Foto

I18v28o 39C82i82l25i58c14h

13. 5. 2021 11:02

Krásně napsáno R^

4 0
možnosti
Foto

Děkuji a přeji příjemný den ;-).

1 0
možnosti
Foto

J69i18r41i 94C68i83z

13. 5. 2021 11:00

;-DZase mi obed bude chutnat vice diky Vasemu zabavnemu prispevku. Jen nevim, kde jste ty penzisty tahajici kazdy tyden plny vozik zra.., pardon potravin, videla. Ja je casto vidim s raketou na kurtech, s golfovymi holemi u jamek, obleceni jak ze zurnalu, volajici do restaurace na menu pres iPhone, zkratka stastne a usmevave jako by prave vyhrali prvni cenu ve Sportce. Jen si ted nejsem jisty, zda to nahodou nebylo ve Svycarsku a ne ve Strakonicich. Ze bych se mylil v zemepise? To se veteranovi obcas stane:-(.

2 0
možnosti
Foto

Jéé, vy máte ale kliku, že potkáváte tak šťastné lidi ;-D. Ale teď zcela vážně dodávám, že já opravdu nemá nic proti lidem, kteří prostě mají tu potřebu si v první den slevy jít nakoupit a získat pro sebe za dobrou cenu k snědku něco, co by si za plnou cenu třeba nikdy netroufli nebo neměli možnost ochutnat. Pro staršího člověka je navíc výprava za nákupem milou příležitostí se obléknout, vyjít mezi lidi, třeba cestou potkat někoho známého a prohodit pár slov, prostě se necítit sám. A to považuji za užitečně strávený čas.

3 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik