Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

škoda, nebyl mým šálkem kávy, ale chybět tu bude.

4 0
možnosti
Foto

To je mi líto. Byl to slušný dikutér, navíc velmi sečtělý a logicky myslící - přesně takový, jakých si vážím, i když se s nimi třeba zrovna neshodnu. Škoda ho.

10 0
možnosti
Foto

J91o55s90e22f 33B49á92r86t61a

20. 5. 2021 14:42

Smutná zpráva, taky tady před časem zmizel bez rozloučení Standa Novák. Čest jejich památce. Své názory si vzali sebou.

5 0
možnosti
Foto

Také jsem si při tomto nekrologu na Standu vzpomněl.

2 0
možnosti
JK

Nedávno jsem si na něj vzpomněl, protože jsem ho tu dlouho neviděl a napadlo mě, jestli není nejhůř. Bohužel. Vadily mi ty časté "votlemene" výpady na jeho osobu, protože měl "levicový" pohled na svět a imponovalo mi, jak je dokázal ignorovat. Nebral se tak vážně, což ho odlišovalo ve zdejší "bublině".

6 0
možnosti
Foto

R^

nikdy jsem nepochopila, proč tu zrovna on tak vehementně vadil...Za mne objektivní, emocemi věci nezpracovával nikdy, měl takový tichý styl humoru, zvláštní, nepartajní mnohem víc než ti okázalí nepartajníci v zdejší jednodušší antilevicové partaji. Evidentně hodně vzdělaný. Těšilo mne se s ním "vidět" a ty žerty a narážky s ním mne i bavily a nic ve zlém.

13 0
možnosti
ND

Smutné je toto období pro blog idnes, další významný člen jeho rodiny z diskutérské části, v krátké době po sobě, odešel...

Díky, Zdeni, že ses rozloučila i loučení umožnila.

6 0
možnosti
Foto

Zdeni, také Vám děkuji za vzpomínku na pana Řezníka, který nečekaně odešel z naší rodiny blogerů. A také děkuji paní Krusic - i za píseň sourozenců Ulrichových, kterou nám poslala. Važme si jeden druhého, život lidský je opravdu krátký. Díky.

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik