Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Expert na tyhle věci je má tchyně. Naposledy v sobotu. Synovec mě předběhl s gratulací a donesl manželovi velkou láhev bechera. A já se teprve s jeho ségrou chystala předat náš óbr dárek-překvapení a v tom slyšíme tchyni říkat: " Jé, Vláďo, ty budeš mít becherovek, dostaneš jich ještě 50."

V tu chvíli jsem přemýšlela, zda je vražda tchyně nemorální, nebo by mě soud osvobodil;-D

9 0
možnosti
Foto

Ježišikriste, omlouvám se, ale ta by potřebovala na pusu pás cudnosti. Takhle zkazit překvapení. Jooo, jsou na to experti. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Velmi roztomilý trapas. :-)

1 0
možnosti
Foto

A navíc se to skutečně stalo, nevymyslela jsem si pro pobavení čtenářů ani zrnko. Trapas jako Brno ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, a je to venku! Taky nevěra jak Brno!;-D

1 0
možnosti
Foto

Chaaa, Jitko, teď jsem drobný trapas udělala já, když čtu komentáře od shora dolů, odpověděla jsem Marii Jandové, zaroluju na Tebe a koukám, že jsi taky použila přirovnání "jako Brno". Teď se tu té náhodě chechtám.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, R^ zažil jsem mockrát z obou stran. Byl jsem tím na koho něco prasklo i tím kdo se neuváženě podřekl. Kamarád se mě na akci kde byla přítomna i žena zeptal: a to auto co jsi otočil na střechu, skončilo ve šrotu? Jí jsem o půl roku dřív tvrdil, že to byl jen takový žduchanec do pangetu. A naopak na velkém rodinném setkání, kde jsme vzpomínali na vzdálené a nepřítomné příbuzné, jsem se zeptal: a kterej z těch jejich synů je gay? Netušil jsem, že já a moje máma jsme jediní kdo o jeho orientaci ví.

5 0
možnosti
Foto

Davide, moc děkuji za výborný příspěvek do debaty!!! Rozesmál jste mě nahlas. R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,28
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik