Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Nemocnice Hořovice byla skvělá, tedy její personál a proto dík všem i jejímu řeckému vlastníkovi. Jelo to jako po másle a za10 minut jsem byl venku, bo povinný, resp. doporučený odpočinek po vakcinaci trávím vždy raději na vzduchu. BTW, překvapil mě zájem mladých lidí o očkování.....a již se radostně připravuji, tedy své tělo na další jehličky proti těm mutacím...:-)R^

1 1
možnosti
Foto

O hořovické nemocnici slýchám jen samé pěkné věci. Tak tuto k nim přiřazuji. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Zdeni, v pondělí jdu na druhou rundu a těším se, že se podobnými scénkami též pokochám:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak si to, Jeníčku, v pondělí užij. Já jsem se tam včera tak začetla a byla jsem tak v pohodě, že se mi fakt vůbec nechtělo zvednout:-).

1 0
možnosti
MB

Nedošlo mi to, ale když jsem si to od Vás přečetla, uvědomuju si, že to u nás bylo podobné. I když v menším. Malé město = malá nemocnice = jedna doktorka a dvě sestry. Kromě jedné mladé slečny tam nikdo nebyl sám.

Byla jsem na očkování s dcerou a pozornosti jsme si užily víc než dost. Všichni byli milí, papíry vyplnila sestřička. Obvyklé reakce "Ahooj. Copak to máš za plyšáčka?" Po očkování začala dcera rudnout a otékat. To bylo teprve pozornosti :-) Celé očkovací centrum se zastavilo. Pojď si honem lehnout. Neomdlíš? Počet sestřiček se zvýšil, nastalo měření tlaku, které dcera miluje a přiběhl vousatý doktor, ty má taky radši než oholené :-) Za běžných okolností nesnáší, když na ní sahá někdo cizí, ale tady si to užila, být za chudinku. Překvapilo mě, že se zeptali i mě, jestli jsem v pořádku. Vůbec mě nenapadlo, že bych se měla začít sypat já. Už jsem asi dost otrlá, hroutit bych se začala, až kdyby se moje dítě dusilo :-)

2 0
možnosti
Foto

Smím se zeptat, kolik roků je Vaší dceři? Nebo takhle: je ještě v dětském věku?

0 0
možnosti
ND

Dostala jsem se do věku kdy jsem pořád dojatá když čtu tak krásné případy, tedy tak krásné vztahy mezi dětma a rodičema, o jakých píšete, Zdeni, to potom posmrkávám a poplakávám.

Vždycky jsem si myslela, že je to proto, že děti byly vychovávány s láskou a ta se v nich zúročila.

No, není tomu tak vždycky...

Také jsem na očkování zažila bezvadný přístup i organizaci, všechno šlo jak na drátku a jak píšete, Zdeni.

2 0
možnosti
Foto

Mám podobné zkušenosti jako Vy, Zdeňko. i. Díky za pěknou vzpomínku, díky za pozitivní článek. :-)V

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,93
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik