Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Optimismu není nikdy dost. Tu paní bych bývala ráda poznala.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

No přesně tak. Víš, jaká je to rozkoš, s takovým člověkem chvíli pobýt? Taky bych si s ní ráda vypila kafe. A mohla by u toho i kouřit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Já vím, že se na tomto příběhu občas hledají hnidy. Ale dodnes nebylo nic prokázáno. Pro mě je důležité, že ať té paní bylo 120 nebo 100, byla skvělá.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Já to říkám pořád, jak se dobře spí, když člověk není nacpaný. A klidně bych zůstala u toho portského a čokolády.;-)

1 0
možnosti
Foto

Kdyby kouřila jen do 100 let, mohla na kole jezdit to oněch 117! :-)

1 0
možnosti
Foto

Jde o to, na co měla větší chuť. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Mí rodiče a některé kamarádky jsou vždycky na nervy, když začnou s tím svým strašením - že to nevyjde a co když tohle, co budeš dělat?

Odpovídám léta naprosto stejně: Ono to nějak dopadne.;-D

Vždycky to tak dopadlo. Dobře, nebo špatně, ale proč se nervovat předem nějakým Co když...?

2 0
možnosti
Foto

Tím jsi mi vyvolala vzpomínku na oblíbenou hlášku kamarádky Stáni, která když se někam druhý den jede na výlet a my ostatní si děláme starosti, že hlásili, že má pršet a podobně, tak ona na to: no a co, vždycky je nějaký počasí. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik