Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J19a87n 42N72o82v36á45k

17. 10. 2021 4:01

Nevěřte vsemu co se pise

0 1
možnosti
Foto

A proč by ne? Z letmo zachycené informace se nejlíp píšou fejetony a blogy, člověk může odvíjet vlastní nitky příběhu a pustit fantazii na špacír. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Za mimoně buď ráda, to já slýchám v buse jadrnější mluvu od školáků;-)

6 0
možnosti
Foto

Jitko, raději po Tobě ani nevyžaduji několik ukázek ;-D.

3 0
možnosti
VV

Opravdu netusim jak se to bude vyvijet az mi narostou bila kridelka a budu sedet na oblacku.

Ale tak mne napada jedna z moznych pricin proc tomu tak drive v CSSR bylo. Tenkrat se jeste skorodeti v nadeji ze dostanou od statu byt a nejake ty prispevky brali sotva po dosazeni dospelosti a deti na sebe nenechali dlouho cekat.

Zrovna dnes si tu brala sousedka nejake svrsky po vnucce pro sva vnoucata. A kyz padla rec na vek a manzelka ji rikala ze 23, tak povidala to ja uz mela 3 deti.

0 0
možnosti
Foto

Ve třiadvaceti tři děti? No nazdar. To vypadá jako z doby panování Karla IV. Tehdy se za ideální věk pro vdavky považovalo období mezi 15 - 18 lety. :-)

2 0
možnosti

A co teprve mega hustý mimoň.:-)

4 0
možnosti

Zase jsem jednou nepročetl diskusi.

0 0
možnosti
MB

Není sporu o tom, že doba má dopady na mládežníky. Osa byla dobře vidět třeba na muzice. Děd byl odkojen na "Krásném modrém Dunaji", Strauss. Zhrozil se nad mým otcem, nadšený swingem Glenna Millera. Otec zase mé Led Zeppelin vyhlásil za "Židovinu, se kterou se dobývalo Jericho".

Čas trhl oponou. Já začal zkoumat i ty jejich valčíky, o skladbách slavného orchestru ani nemluvě. Super! Čím to tak asi bude? Možná tím, že se kdysi onikalo. Doma vypustit vulgární slovo, bylo zcela nemyslitelné. Nezapomenu na příhodu z chaty.

Otec získal u souseda vřelou vodu. Kořen na cestě, prsty popálené. Nasadil očekávané - Kur .. A spatřil mne u pařízku. Dítě, zde! Z útrob otce milého, zaznělo to legendární - Kur..lé! A tak obohatil lidovou slovesnost o nový pojem. Již používají i mé dcery! Všichni jsme zjistili, že žádných vulgarit netřeba. Pevně věřím, že ti současní se k lepšímu, popálí rovněž ... :-)

10 0
možnosti
Foto

Krásně optimistické, Miroslave:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdeňko, (v návaznosti na paní Milenu) to je ale mrtě hustej blog. ;-D Podle mě není až důležité jak dlouho člověk žije, ale jakými činy a skutky ten život naplní.

3 0
možnosti
Foto

Přitom pravého Mimoně mám doma jen já.;-D

2 0
možnosti
Foto

Dej mu za mě pusinku na čelo V!

2 0
možnosti
Foto

R^Homo mimon, Zdeni, to jsi trefila. Konkretne pujde o lidsky mozek bez tela, napojeny na moderni technologie. Je jen otazka casu, kdy to nastane.

4 0
možnosti
Foto

Jé, děkuji, Ti, za nový podnět. Ale moc se o tom nerozšiřuj, aby se toho někdo nechytil ;-D.

1 0
možnosti
MB

Před asi rokem a půl jsem jela autobusem. Tedy jezdím dost často, ale na tuhle cestu nezapomenu. Sedli si za nás dva puberťáci.

-Viděl jsem Nikolu.

-Ty v*le, to je mrtě hustý!

chvílka ticha

-Mára má nový ... (supermobil)

-Ty v*le, to je mrtě hustý!

Na žádnou informaci nereagoval ten druhý jinou větou. Nebylo kam utéct, autobus byl přecpaný. Naštěstí vystoupili ve chvíli, kdy už mi šla pára z uší a počítala jsem, kolik zastávek před cílem můžu vystoupit, abych to rychlou chůzí stihla k doktorce včas.

Až uvidíte na první sedačce za řidičem "Obsazeno místenkou" v autobusu, kde nejsou místenky, je to známka toho, že už má těch mrtě hustých mimoňů plné zuby.

7 0
možnosti
Foto

No to je skvělá příhoda, naprosto chápu. I ten pocit, že nelze uniknout z uzavřeného prostoru ;-D. To jsou okamžiky, kdy si člověk snaží v hlavě promítat třeba nějaké povinnosti, které ho čekají, prostě myšlenkami zapudit to, co se mu vnucuje do uší, ale není to většinou nic platné. Mrtě hustý má přednost ;-D.

1 0
možnosti
Foto

KarmaR^ Jen malá poznámka, právě v rámci evolučního vývoje už nejsme Homo sapiens, ale Homo sapiens sapiens. :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). A k Vaší druhé větě: já vím, ale buďme skromní ;-D.

4 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik