Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je krásný, úsměv a pohoda čiší ze všech obrázků;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda, že to tak působí. :-)

1 0
možnosti

J52i93r57i 72H11l27a45v48a

5. 11. 2021 2:07

Zdenko, hezky ctěni, jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, moc Vám děkuji! :-)

0 0
možnosti
Foto

J68i84r56i 36C90i32z

4. 11. 2021 16:14

;-DDnes jsem si byl opet zahrat tenis s byvalymi spoluhraci ve svem rodnem meste. Jezdim vlakem, je tam Wi-Fi a tak si pustim do sluchatek moji oblibenou klasiku, cesta rychle ubiha protoze vlak jede chvilemi i 160km/hod (to pisi na infotabuli, ja jim to nemeril) a jsem v klidu. Pred mestem jsem z vlaku videl kolonu na prijezdove silnici urcite nejmin km dlouhou, proto jsem po svem navratu z Rakouska jizdu autem omezil na minimum, nikde skoro neni obchvat a kodrcate se pres dediny 50satkou. Chci si koupit listek na MHD z automatu, nejdriv mi to furt vracelo petikorunu, pak sezralo bez omluvy desetikorunu. Na kurty jsem dojel na nahradni listek a tenis se vydaril, byla sranda. Zpet na nadrazi me zavezl jeden byvaly fotbalista, co taky hraje uz jen tenis. A doma si dam pozdni obed (spenat), ke kteremu si prectu Vase zabavne vypraveni o jednom beznem dni z Vaseho zivota a vecer brzy usnu se sladkym usmevem. Jo, rano se asi mrknu na zapas NHL, to me taky velice potesi a zase si pripomenu, jak jsem diky moji rodine navstivil zive zapasy NHL. Dnes jsem mel taky den OkR^! A politika je mi celkem po takovem dni uplne ukradenaRv.

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, to jste měl vskutku skvělý den. A vidět osobně zápasy NHL, to musel být velký zážitek. Televizní přenos je uspokojující, ale osobně je osobně. Máte na co vzpomínat. R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, za dobrou knihu spisovateli slova díků, ocením ji spíše než lži našich politiků.

2 0
možnosti
Foto

Davide, to jste zaveršoval krásně, děkuji!!!

1 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, měla jsi krásný den, tedy krom toho, žes musela oželet kapučíno. Nicméně dovedeš se radovat ze životních drobností, což je dar, který nedostal do vínku zdaleka každý. A politici asi už vůbec ne;-)

1 0
možnosti
Foto

Znáš to, obyčejný člověk se raduje, co mu síly stačí, ale politici to nějak flinkají ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Ta poslední věta je svatá pravda.

Ach jo.

;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, jsi pohodová žena, je štěstím mít takovou přítelkyni. A ta poslední věta blogu by se fakt měla vyrýt do kamene... R^V

3 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik