Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J14a57n 32P59r74a55ž63á85k

13. 11. 2021 11:41

Zdeni, chybelas nam tam, ale v pohode, priste si to s Tebou vynahradime. Bylo to prijemne komorni, pripili jsme Ti na zdravi a pogratulovali na dalku:-)

2 0
možnosti
Foto

Jeníčku, dodatečně moc děkuji. Já jsem vzpomínala fakt hodně. Mrkni, prosím, co o kousek níž píšu Klárce. :-)

0 0
možnosti
Foto

Škoda! Hodně lidí nepřišlo, na to, jak jsme se báli, aby na nás zbylo místo...

3 0
možnosti
Foto

Ajaj, že by virus probral naše řady? Já bych bývala přijela fakt ráda, těšila jsem se moc. A jak tak o tom dumám, říkám si, že ani termín a čas nebyl ideální. Když pominu covid, tak na setkání byl asi ideálnější ten jarní termín, v tomto období je už brzy tma a pro přespolní je to komplikovanější. Mně by se zamlouvala spíš sobota po poledni. To by lepší šanci na příjezd měli i ti, kdo nebydlí poblíž Prahy, i návrat domů by byl snazší. Prostě celé krásné odpoledne před námi. Jůů, to by se mi líbilo :-).

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, přeji Vám brzké uzdravení.. A tu medaili, určitě dostanete - byť pomyslnou. I od těch, co Váš blog rádi navštěvují. R^V

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirečko. Jinak nějaká medaile by tu byla, nedávno jsem dostala od jedné malé čtenářky medaili čokoládovou, chuť na sladké bych sice měla, ale zatím se na ni jen spokojeně dívám. :-)

0 0
možnosti

P29e55t40r 19L22o94r18e32n19c

12. 11. 2021 20:37

Ať už máte jenom karanténu nebo nějakou opravdickou nemoc, přeji Vám, abyste z toho byla brzy venku!

A děkuji Vám za Vaše príma blogy, prodchnuté "obyčejnou" rezolutní člověčinou. Do uvozovek to dávám proto, že to obyčejné není.;-)

1 0
možnosti
Foto

Moc Vám, Petře, děkuji. To jste napsal krásně.

Jinak mám naštěstí "jen" zhoršení astmatu a chronické laryngitidy, tak se musím, než mi zaberou nové léky, trochu separovat. Ale věřím, že za spolupráce mojí oblíbené šalvěje bude brzy líp.

0 0
možnosti

Prozraďte mi prosím, kde jste sehnala takový ibišek? Mám červený, žlutý s červeným středem a oranžový, ale takhle nádherný, jako máte Vy jsem v životě neviděla.

Samozřejmě přeji hodně zdraví.

2 0
možnosti
Foto

Milenko, to prozradím ráda. Koupila jsem ho letos v dubnu v zahradnickém centru Jelínek - Veltrusy. Stála jsem tam nad květináčem úplně ohromená a bylo mi jasné, že bez něj domů neodjedu. :-)

1 0
možnosti

Zdeňko, ráda Vás čtu, už delší dobu si myslím, že jste báječná po všech stránkách. A potvrdila jste!

1 0
možnosti
Foto

Sylvo, to je od Vás moc milé, děkuji. Určitě se teď červenám, já se znám. Jak mě někdo pochválí, tak jsem hrozně rozpačitá, ale příjemně. :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, tak ať je brzy dobře.....

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Filipe, a přeji příjemně podzimní víkend!!! :-)

2 0
možnosti

Blogeři jistě dají o sobě vědět, za jednoho diskutéra nepovedeného přeji ať nemoc odkráčí a panuje jen pohoda a chuť k jídlu:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Petře, a přeji veselý úsměv!!! :-)

0 0
možnosti

J63a13n 96Š15e69s53t42á83k

12. 11. 2021 16:54

Ibišek je rozkošnej, a moc pěkně spolu ladíte. Takže brzké uzdravení!:-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Jene. Z ibišku mám opravdu radost, chvíli už vypadal, že se chce se mnou rozloučit a teď takové překvapení:-).

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, ať je co nejdříve lépe! :-)

3 0
možnosti
Foto

Milý Martine, moc děkuji!!!R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS