Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^

Paní Zdenko, neříkejte, že neumíte zpívat! Každý umí zpívat, tak ať zpívá, to tvrdí jeden kytarista, když nám hraje a zpívá a když je smutný z toho, že se k němu někteří nepřidají (protože si myslí, že zpívat neumějí). Každý umí zpívat, někdo lépe, někdo hůře, ale umí.

5 0
možnosti
Foto

Přesně tak. Hlavně když to podá od srdíčka:-)

3 0
možnosti
Foto

Bílá je sice úžasná zpěvačka, ale o jejích lidských kvalitách mám velké pochybnosti.

7 0
možnosti
Foto

Neznám ji osobně, nemůžu hodnotit. Ale ty její lidičky a srdíčka mi lezly na nervy vždycky.

10 0
možnosti
LP

Ve chvíli, kdy měla LB druhé místo, šlo predikovat, kdo se stane vítězkou. Tedy ne nutně musela znát výsledky předem.

1 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale jak to bylo možno predikovat, když tam na vyhlášení vítězky v tu chvíli čekaly ještě tři nominované? Bylo pět finalistek a v okamžiku, kdy paní Bílá toto říkala, se mohla stát vítězkou buď E. Farna, nebo Lucie Bílá, nebo Monika Absolonová. Všechny tam seděly blízko sebe a čekaly na vyhlášení. Pokud Lucie Bílá neznala výsledky předem a byl to jen její tip, kdo vyhraje, pak tím urazila další dvě adeptky, s nimiž by tedy vůbec nepočítala, že by nejvyšší ocenění mohly získat.:-) Kdepak, prostě se prořekla. Ale jinak ji mám ráda.

3 0
možnosti
KT

Abych se přiznal, výsledky Českého Slavíka jsem v minulých letech znal dopředu i já.

Karel Gott, Lucie Bílá, Ortel.

A tuším, že jsem nebyl zdaleka jediný...

3 0
možnosti
Foto

Ale já píšu o letošních slavících. Letos jste znal vítěze taky předem? Hmmm;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, já to doslova včera přetrpěla, protože jsem byla zvědavá, kdo vystřídá Karla.

Jediné vystoupení, které mělo úroveň- Marian Čekovský a jeho pocta Mekymu.

A aplaus sálu vestoje.

Ten přešlap Lucky nebyl zdaleka jediný.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, přiznávám, že já jsem se jinak docela bavila. Sokol s Hámou vůbec nebyli špatní. Ve chvíli, kdy se Sokol "předem bránil" nařčení ze sexismu, ze kterého by mohl být nařčený, kdyby chválil dámám róby a do obecenstva pronesl "vy cuchty", jsem fakt řvala smíchy.;-D A naprosto souhlasím, že vystoupení Mariána Čekovského bylo fakt moc pěkné, důstojné a citlivé.

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,96
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik