Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J48o95s72e96f 94B27á49r46t39a

1. 12. 2021 20:17

Za mlada mě hodně bavily autorská divadla: Semafor, Černé divadlo, Radošínské naivné divadlo, Cimrmani. O něco podobného se snaží divadlo Mír ve Vítkovicích, ale je to málo. A co se mi dnes nelíbí, to jsou skoro všechny Reality show, vadí mi už jenom upoutávky na ně.

3 0
možnosti
Foto

Autorská divadla přinášela hodně originality, kterou dnes někteří oceňují až zpětně, protože čas prověřil, jak byla kvalitní. Divadlo Mír ve Vítkovicích neznám, ale hned se popídím po informacích, děkuji Vám za tip. R^

0 0
možnosti
Foto

Horníček se v Předscénách ptal Wericha: "A proč vám nic nenabídnou?"

Werich: "Já nevím, třeba maji obavy, že bych poznal, že je to blbý."

"Tak proč si nenapíšete něco sám?"

"Protože se bojím, že oni poznaj, že je to blbý."

6 0
možnosti
Foto

Ano, to bylo vyjádření naprosto geniální!!! Jak já jejich předscény miluju!!!V

0 0
možnosti
LT

L26í53d87a 62T24i65c58h18á

1. 12. 2021 18:04

Tleskám Vám, až mě brní ruce! Ti, které jste vyjmenovala, patří i k mým oblíbencům, možná bych přidala i Šimka s Grosmanem nebo Jiřího Suchého. Pokud jde o televizní "zábavu", tak tu opravdu nemusím, a to, co se vysílá na "kanálech", to už je pro mne naprosto nestravitelné, bezduchá zábava, blikající světla, poskakující šašci, prostě o ničem.

3 0
možnosti
SL

"co se vysílá na "kanálech", to už je pro mne naprosto nestravitelné, bezduchá zábava, blikající světla, poskakující šašci, prostě o ničem."

Souhlasím. Ještě bych dodal - to přesně platí i o normalizačních einkesselbuntes, možná přijde i kouzelník, pan Dvořák v paní Bohdalovou, Sopoty aj. ;-D;-D;-D - to jsem utíkal od TV .

Na pokračovatele humoru Šimka a Grossmana a Cimrmanovce budeme ještě chvíli čekat.

0 0
možnosti
Foto

Miluju cimrmanovský humor a humor Š+G. Ale zasměju se i současné zábavě, když není primitivní. Například, kdyby mě někdo chtěl hodně týrat, ať mě zavře na celu a pustí všechny díly Kameňáku.:-)

3 0
možnosti
JP

Nostalgii po laskavém humoru mám také, paní Zdeňko. Ale on ten humor V+W, S+Š, Horníčka, atd. nebyl také občas tak úplně laskavý, byl především inteligentní. V TV ano, tam by Zelenkova televize nic moc jiného nepustila, takže tam bych ho nenazval humorem ani tak laskavým, ale spíš krotkým. Podle mě úplně nejodvážnější byl tehdy na obrazovkách Spejbl a Hurvínek “pro dospělé” (v podání Miloše Kirschnera-Silvestry). Měl jsem však štěstí, že v Praze se dala vidět i za socíku řada komiků, skvělých a vysoce inteligentních, kteří na obrazovky neprorazili: Nedivadlo Ivana Vyskočila, první Vizita tandemu Dušek-Borna, Pavel Bošek, Vodňanský-Skoumal a další. Pro mne dosud nepřekonané gejzíry humoru, chytrého až geniálního. Bohužel, zde žádné TV záznamy nejsou.

Ovšem ani u dnešní generace nejsem úplně skeptický, jen se humor (možná i z důvodu opatrnické TV dramaturgie, protože s humornými pořady jsou vždycky u ješitných politiků problémy-i dnes) přesunul na internet, kde lze nalézt i velice inteligentní humor. Musí se ale hledat. Také se rodí nové hvězdy jako třeba Štěpán Kozub s vypravěčským talentem Menšíka a humorem zhusta také nehumpoláckým. I nová “větev” standupových komiků ukáže občas mladé slibné talenty, které třeba se slovním humorem dokážou divy a není to vůbec jen vulgární a prvoplánové klouzání po slupce od banánu (i když je také třeba mezi nimi hledat), a jsou mezi nimi i některé komičky, které byly vždy nedostatkové a dovedou mě také pobavit vrchovatě.

8 0
možnosti
PN

P71e51t84r 52N64e67m35e59c

1. 12. 2021 20:35

vizita byla na desce Ozvěny malých scén

0 0
možnosti
OK

Jako vata mezi reklamy to divákům musí stačit, platí jenom konces. poplatek a ty stanice co z poplatku nic nemají, každých 7 - 10 min nejméně 5 - 8 min. reklama +upoutávky na týden dopředu, stačilo by mezi reklamy šoupnout text SMÍCH a POTLESK!

2 0
možnosti
JT

Měl jsem hrozně rád kreslené vtipy v novinách. Vladimír Jiránek, Vladimír Renčín a pak také Miroslav Kemel. Ti vyprávět nemuseli, řekli to kresbou a vždy jsem se báječně bavil. Ještěže tu máme Tomáše Gayera, to je také genius kresleného a laskavého humoru:-)

7 0
možnosti
VV

Jasne, ale ale absolutni jednickou byl Pavel Kantorek.

11 0
možnosti
Foto

R^Se smutkem musím prohlásit, že máš pravdu, Zdeni. Ale na zas tak úplnou, máme tu přece například Marka Ebena nebo třeba i Aleše Hámu, Aleše Zbořili a Evu Machourkovou ze soutěží na ČT.:-)

1 0
možnosti
Foto

S tím já naprosto souhlasím. Když sleduji Star Dance, tak se na každou poznámku Marka Ebena těším, a když se některá obzvlášť povede, jsem spokojená až ke stropu.

0 0
možnosti
Foto

J49a86n 38Š13i89k

1. 12. 2021 14:02

Inteligentní humor se už nevzkřísí. Mladí nesledují televizi, ani černobílé pořady a barevné jen ve 4K. Další generace už ani neví, cože to humor je. Jedinou výjimkou je možná Karel Šíp, ale ten je v televizi. Snad jen kdyby se o to pokusil Kovy, ten k tomu má možná blízko...Jinak Most, Osada. atd. herci špatní nejsou a humor taky ne, ale do jemného humoru Horníčka nebo černého Sováka je stejně daleko jako z Tokia do Prahy. Takže zbývá jen povzdechnutí. Ach, jo..Hezký den

4 0
možnosti
Foto

To jste, Jene, pojmenoval přesně. Obávám se, že právě absence jemného humoru má krom jiného za následek takové postupné hrubnutí národa. Někdy mi přijde, jako by v tom byl snad i záměr. Kdo ví.

0 0
možnosti
IL

I49v41a47n40a 41L95a98n66c33e

1. 12. 2021 13:16

"Smích nahradilo posmívání." Krásný a pravdivý postřehR^, až u něj zamrazí;-(: "Kam jsme došli, kdo to ví? Kdopak z vás mi odpoví?" .... ?

14 0
možnosti
Foto

Obávám se, Ivanko, že na to nikdo odpověď raději nemá:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik