Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Já dostávám pouze nabídky skvělého sexu, ovšem od žen ... divné, že ano.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, já jsem takový flink, že jsem si již několik měsíců nevyzvedla výhru, mobilní telefon či jiný tajemný dárek. Odesilatelé těchto mailů se jmenují pokaždé jinak. Dokonce to dotáhli až na osobní telefonát " Ahoj pani, jak se mate.?" A kdo že volá? " blaťáá company grůůůdl". ;-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, to si šlapeš po štěstí ;-D. Company grůůůdl mě odbourala!!!

1 0
možnosti
Foto

To, já jsem před několika lety dostal nabídku provize 20% z částky 1,6 miliardy Kč od našeho občana, který si takto ocenil svoji sbírku poštovních známek.

Vzhledem k tomu, že měl docela slušné filatelistické znalosti a jako ukázky mi zaslal skeny poštovních známek v ceně desítek tisíc Kč, tak jsem z něj měl z počátku docela zamotanou hlavu, protože vím, že v ČR není žádný sběratel, který by měl sbírku známek v takové ceně. Navíc, pro mne úplně neznámé jméno.

Ptal jsem se jej, co na jeho sbírku říkají naši obchodníci. Na to mi odvětil, že naši obchodníci jej chtějí ošidit, zmiňoval se o diskriminaci, ale, že Němci by o jeho sbírku měli zájem. Tak, jsem se jej zeptal, proč ji tedy Němcům neprodá. On, že neví, jak takový obchod uskutečnit, ale, pokud já tento obchod zařídím, tak si mohu být jistý těmi 20%.

Pak mne uzemnil, když mi sdělil, že má ve svojí sbírce přes 100 známek tzv. Vejprtských padělků Hradčan a to dokonce na zoubkovaných známkách, u nichž doposud výskyt nebyl zaznamenaný. Dopadlo to jak muselo, protože Vejprtské zoubkované padělky byly známky běžných známek Hradčan s razítky z pošty Vejprty.

Nejzajímavější na tom bylo, že ten člověk nebyl úplný cvok, protože měl slušné filatelistické znalosti a sbírku v hodnotě asi 50.000,-Kč. Když jsem mu tuto částku sdělil (podobně jeho sbírku ocenili i naši obchodníci), tak jsem měl docela obavy, protože se začal ohánět diskriminací jako příslušník naší národnostní menšiny s tvrzením, že jej všichni chtějí ošidit. Potom jsem se informoval v místě jeho bydliště, tam bylo jeho jméno docela známé. Nakoupil totiž nějaké dražší materiály, ale byl skutečně přesvědčený, že mají cenu mnohonásobně vyšší. A s těmi zoubkovanými Vejprtskými padělky jej nějaký vykuk podvedl.

Ale, já jsem přišel o 320 milionů Kč...

3 0
možnosti
Foto

Jaromíre, děkuji za skvělou historku. Páni, to je tedy příběh. Četla jsem to jako mini detektivku. Ty Vejprtské padělky musely hodně překvapit i jeho samotného. To zklamání bylo určitě velké, když byl přesvědčený, že má poklad a teď si finančně hodně polepší. Ale je těch 320 milionů škoda, že? Člověk by věděl, jak se o ně postarat. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to jsem se zasmál... za celej život jsem zdědil jen jednu maličkost, a asi to tak zůstane.... A stejně je to pěkný, že někoho pojmenujou po vaší knihovně ;-D

3 0
možnosti
Foto

Filipe, věř, že když jsem si uvědomila tu souvislost, fakt jsem se smála na celou knihovnu. Ačkoli... naše knihovna by byla důstojnou dědičkou, co krásný knih by si za ty prachy nakoupila. :-)

2 0
možnosti
Foto

Sakra. Taky jsem pořád chudá, protože se nechovám jako vděčný dědic. Kde já mohla být!

Ale mně přišel mail trochu z jiného soudku. Jistý M. W. mi lámanou češtinou vyhrožoval, že jestli nepošlu určitý obnos peněz kliknutím na uvedený odkaz, tak zveřejní moje intimní videa.;-D Tak jsem chvíli přemýšlela, zda se mi nechce pomstít některý z bývalých milenců.;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D No to mi někdy v létě taky přišlo. Děsně mě to pobavilo, protože moje nejintimnější video by vypadalo asi tak, že si zcela oblečená stoupám na váhu.

7 0
možnosti
Foto

Prachy mi nikdo nenabízí, ale pořád mi píšou nějaké holky (většinou mizernou angličtinou), že by se se mnou chtěly vyspat. Asi mě začne na stará kolena mrzet, že jsem hetero.;-D

5 0
možnosti
Foto

;-D Klárko, neboj, finanční záležitosti jistě budou zmíněné dámy následovat.

2 0
možnosti
VV

Ja mam smulu. Nikdo mi nikdy nic neodlkaza, Jen jednou mi nejaka pani poslala ucet za neco co jsem ani neobednal, ani nedostal a tak jsem to hned smazal. A uz je to jiste hodne let a zadnou upominku jsem nedostal.

0 0
možnosti
Foto

Tak to byl pěkně drzý pokus, účtovat si za něco, co se nestalo, hmmm, pěkně mazaná paní.

0 0
možnosti
MB

To není fér! Nejen, že mě nikdo dědictví nenabízí, ale navíc mi ještě nikdy nenapsal žádný vojenský doktor se Sýrie ani veterán z Afghánistánu. Jak zjistili, že jsem chudá a že jim nic nepošlu? V poslední době už o mě nestojí ani ty ukrajinské modelky z mého města, které potřebují pomoc

4 0
možnosti
Foto

Tak to vypadá, že nás asi mají rozdělené. Některé dědí, jiné si nechávají ještě uzrát;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^Taky už bych mohla být miliardářka, bohudík zdravý rozum vítězí (zatím);-D

2 0
možnosti
Foto

Jitko, držme se rozumu, sice po něm nic nezdědíme, ale přináší nám klid.:-)

2 0
možnosti
Foto

Já pořád vyhrávám nějaký mobily, pak taky že můj soused vydělal hromady peněz a já můžu taky, pak na mě čeká spousta výher, no furt něco;-D

3 0
možnosti
Foto

Tak to jsem ráda, že se nenapakuju jenom já. ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS