Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KL

Nebylo tam i křestní jméno? Zajímalo by mne, jak říkají "Městské knihovně Velvary" blízcí přátelé :-).

2 0
možnosti
Foto

Prozradím. Když se v telefonu ohlásím: Knihovna Velvary, dobrý den, tak hlas na druhém konci většinou odpoví: Zdeničko, do kolika máte dneska otevřeno?

2 0
možnosti
IL

I73v81a21n17a 74L71a33n70c59e

8. 12. 2021 12:24

Paní Zdeničko Ortová, můžu Vás tak oslovovat? Musím vám sdělit, že máte strýčka i v Americe a jmenuje se jako vy: Zdenička. Právě nyní jsem dostal zprávu, že jste zdědila 150 mil. dollarů, stačí když mi zašlete 10 mil. dollarů a já vám těch zbývajících 140 mil. dol. převedu ihned na Váš učet. Ozvěte se, nenechte dědictví propadnout, nevím, co bych si se 150 mil. počal.

Váš přítel právník.

--------------------------

Vy jste mě tak rozesmála, ;-D;-D;-D a hned po ránu R^R^R^, že mě to nedalo a pokouším se Vás" pumnout" o pár milionků.

4 0
možnosti
Foto

Ivanko, to je tak pěkný, že na to asi skočím;-D!

1 0
možnosti
LC

Děkuji pani Zdeňko za zprávu, že "už zase". Ale lepší se, to se musí uznat! Už píší česky (lepší se ovšem i překladače, Gůgl a pod.). Mně chodily podobné emaily před pár lety anglicky. Asi na čtvrtý-pátý jsem odpověděl. Šlo o... no, pár milionů dolarů, zesnulý strýc byl z Ugandy či odkud. Pisatel, aby mohl záležitost vyřídit, potřeboval číslo účtu a další údaje o mně.

Zformuloval jsem tedy zdvořilou odpověď zhruba tohoto znění: Děkuji za zprávu. Vzhledem k tomu, že během několika předchozích měsíců jsem již zdědil tolik, že mi to vystačí do konce života, věnujte prosím tyto peníze na dobročinný účel dle vlastního uvážení.

A od té doby mi už nikdo nic neodkázal...

3 0
možnosti
Foto

Podle některých psychologů je ta špatná čeština záměr. Odfiltruje příliš inteligentní příjemce. Ti nejsou cílovou skupinou.

3 0
možnosti
AB

Zatím jsem nic nezdědila, ale na FB mi jistý pán napsal: Moturayo Onatade

Ahoj Alena Bačáková

jak se máš? Doufám, že máte dnes krásný den. Když jsem narazil na váš profil, zkontroloval jsem inspirativní citáty na Facebooku. Vypadáš tak krásně, rozkošně a zdá se, že stojí za rozhovor, omlouvám se, že jsem zasáhl do tvého soukromí, rád bych se stal přítelem, ale nechci ti poslat žádost o přátelství bez tvého svolení, takže pokud nevadí, můžete mi poslat žádost o přátelství, abychom si mohli promluvit a poznat se navzájem?

Odpověděla jsem mu:

Nazdar. Nejenom že jsem rozkošná, ale jsem i dost bohatá a důvěřivá. Takže stačí mi poslat jakoukoliv záminku a promptně odešlu peníze na požadovaný účel.

Už se neozval. A taková to mohla být láska... :-);-D

4 0
možnosti
IL

I40v49a37n29a 93L78a43n27c41e

8. 12. 2021 12:10

Takto jste si pokazila nadějný vztah?;-D;-D;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,56
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik