Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Možná, že jsem to přehlédnul a tak se ptám v diskuzi - byla jste třikrát očkovaná? A čím?

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem 3x očkovaná Pfizerem. A zaplaťpámbu za to. Při mém astmatu očkování vděčím, že mi to nenapadlo plíce.

0 0
možnosti
Foto

Covid jsem prodělal s manželkou a nebylo to horší než chřipka. S chřipkou jsem měl horečky kolem 4O a to týden to u covidu nebylo. Bylo to bez horečky a jak jsem zjistil nebyl jsem jediný, kdo měl covid bez teplot.

0 1
možnosti
JV

To je právě problém. Mnoho lidí je téměř bez příznaků, nebo jen s malými. Pak mají potřebu všude vykládat, že je to chřipička. A někoho ho to sejme tak, že se doma modlí, nebo skončí na přístrojích...

7 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik