Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, myslím, že aspoň mírnou prokrastinací trpíme všichni. U mne se projevuje tak, že odkládám činnost méně oblíbenou a namísto ní dělám to, co mě víc baví. Co se týká domácích prací, je to například žehlení, u kterého se odjakživa nudím. (Pravda ale je , že se tomu stejně nevyhnu). :-/A z jiných činností? Kreslení a malování jsem dávala vždy přednost - ale dnes dávám přednost psaní. Výtvarná činnost vyžaduje duševní pohodu a větší soustředění. (Když ale s tím začnu, všechno ostatní jde stranou). Knihu o prokrastinaci si nekoupím, všechno se dozvím na internetu. Googl nade všecko. A řídím se lidovým příslovím, které se zrovna hodí. Někdy tím "práce není zajíc, neuteče", nebo "ráno moudřejší večera", jindy zase výchovným "co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek" Existují samozřejmě či činnosti, které se odkládat nedají. Vařit a jíst se musí apod.. Díky za pěkný blog, za námět k přemýšlení. ;-)

3 0
možnosti
Foto

Mirečko, to je krásné zhodnocení, určitě mnozí budou souhlasit, že to mají také tak. A já jen dodám, že mě vždycky moc mrzelo, že nejsem výtvarně nadaná, protože malovat by mě moc těšilo, škoda, že mi nebylo dáno.

0 0
možnosti
Foto

A když mám uklízet, to jsem adept na přeborníka v prokrastinaci.;-D

2 0
možnosti
Foto

Šárko, nač uklízet, žít je třeba ;-D.

2 0
možnosti
Foto

Víte, co je na prokrastinaci (které se velmi přiléhavě přezdívá "nemoc vysokoškoláků") nejhorší? Že může mít dlouhodobé (a dosti vážné) následky, i když ji člověk třeba po nějaké době dokázal relativně zpacifikovat.

Mohl bych o tom začít psát román.

Ale nechám to na zítra.

2 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D

Prosím, napište ten román. Fakt si ho koupím... tedy jestli nezapomenu.

2 0
možnosti
Foto

Kdybych jí netrpěla, mám už dávno knihu dopsanou.;-D

1 0
možnosti
JH

J71i34r48i 18H94l41a94v71a

11. 6. 2022 9:28

Vim o cem mluvíte Zdenko, davam si na zed upominky, ale někdy to ani nepomáhá. :-)

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, asi nám nezbývá nic jiného, než abychom to přijali jako životní úděl a byli s ním spokojení. Ale na tu spokojenost nesmíme zapomenout, ani ji flinkat ;-D.

1 0
možnosti
KL

Napadlo mne, že proti prokrastinaci lze bojovat odkládáním prokrastinace :-)...

5 0
možnosti
Foto

To vůbec není špatný nápad a zároveň i léčebná procedura;-D.

0 0
možnosti
Foto

Milá Zdeňko, k tématu nic nemám, já jsem celoživotní motorová myš, ale na fotce jste výrazně omládla a zkrásněla.

1 0
možnosti
Foto

Jejda, Janičko, tak to Vám moc děkuji. Tak tohle s člověkem udělá covid. Já jsem nemohla 6 týdnů skoro vůbec jíst, v horečkách jsem se potila jako pracovitý brigádník a krom utrpení to mělo právě jedno plus, skoro 10 kilo dole jen to fiklo. Tak s tím jediným jsem hodně spokojená.:-)

1 0
možnosti
ST

Trpím antiprokrastinací. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Ajaj, novinka, to jsem ještě neměla ;-D!

0 0
možnosti
PL

Přiměřená prokrastinace je dobrá věc. Člověk si zachová důstojnost, necuká se jak ostřelovaný číňan hrající ping-pong; problém mezitím někde vzadu v hlavě uzrává, analyzuje a strukturalizuje se, aniž bychom se s ním nějak výrazně trápili - a pak se v moři jiných drobností předpřipravený náhle objeví venku před námi, my po něm skočíme a jde to ráz na ráz.

5 0
možnosti
Foto

Petře, to jste definoval parádně!!! R^

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den, Zdeňko. Hezky lehká ironie i sebeironie, byť bojovnici Scarlet jste mi tedy hezky diagnostikovala;-D, v lásce k Rhetovi vůbec netušila, co to hypermoderní slovo je;-). Hezkou sobotu přeji:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Jaroslave, za příjemnou reakci, dnešní den je jako stvořený pro podobný blog i pro kvalitní dávku prokrastinace. Bude nádherně, užijte si slunečnou sobotu!!! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,99
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik