Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já žiju ráda a do rodného listu nekoukám. A do posilovny nikdy!!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Někdy se cítím na 20, někdy na 50.;-D Když to zprůměruju, jsem celkem ucházející třicítka.;-D

0 0
možnosti
Foto

Jak se kdo cítí, záleží na situaci. Kolikrát se cítím starší než jsem, ale když jsem se svým čtyřletým vnukem, dokážu se naladit na ten jeho věk. Ale někdy mi to dává pěkně najevo, když mě viděl, jak těžko vstávám, tak poznamenal: Ty už brzy umřeš dědo, že.

1 0
možnosti
Foto

Věk je pouhé číslo

1 0
možnosti
Foto

I13v16o 44C69i98l20i32c23h

19. 6. 2022 19:48

Já se cítím jako jako bych by mi doznívala puberta a mé okolí mne tak evidentně vidí také ;-D Možná proto mám pořád nejvíc přátel věkově kolem dvaceti i když už jsem čtvrtým rokem dědečkem...

1 0
možnosti
Foto

I91v36o 76C29i33l35i52c69h

19. 6. 2022 19:52

Mimochodem, můj syn, který mne tím dědečkem udělal, mi myšlením někdy přijde naopak jako starý dědek :-/

1 0
možnosti
Foto

R^Myslis to urcite dobre, Zdeni, ale nejsem si jisty, jestli neplnolete devce muze takhle psat:-)

2 0
možnosti
Foto

Jeníčku, my, co ještě nemáme občanku, si můžeme dovolit ledacos ;-D.

2 0
možnosti
JL

Stárnutí je přirozený biologický proces, nemá valný smysl se tím zabývat, dokud ráno vstaneme sami z postele a jdeme si uvařit kafe.

1 0
možnosti
Foto

Já vím, já vím. To vše beru s nadhledem, pokud se ten biologický proces týká někoho jiného. Ale jak útočí na mě, znervózním.:-)

1 0
možnosti
Foto

Věk je jenom číslo.

Znám sedmdesátileté mladíky i třicetileté staříky.

2 0
možnosti
Foto

I já mám pár takových zkušeností. Ale stejně... stárnutí není mým koníčkem:-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik