Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, vzpomínám si, že depka ze stárnutí jsem měla poprvé když mi bylo deset. "Ach jo", říkala la jsem si, "za chvíli budu mít jedenáct, potom patnáct a pak dvacet - a to už budu stará". Ve dvaceti jsem na to ani nevzpomněla - a pak se to postupně zlepšovalo... Dnes ze stáří depku nemám...;-) Zdravím.

2 0
možnosti
Foto

Mirečko, to je sympatický myšlenkový posun!!! R^

0 0
možnosti
AK

To tvrzení je ale pravda.

Byť ne celá pravda.

Já osobně se pořád cítím na 18.

Ale už jen tak 2 hodiny denně.

To když mi bylo 18 let, tak jsem se na 18 cítil po celý den (i noc).

1 0
možnosti
Foto

Pane Antoníne, to je tak skvělá reakce na můj blog, že ji vyhlašuji jako dnešního vítěze. Napsal jste to fakt moc pěkně!!! R^

0 0
možnosti
PK

No, nesnáším zrcadlo, váhu a BMI index, ale jinak se cítím i v těch dnešních tropech fajn;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Petře, to na mou duši moc ráda slyším (čtu)!!!

0 0
možnosti
Foto

Jedna moje známá (věkem už pár let v důchodu) si včera posteskla: "moje kamarádka asi tak za pět minut seskočí padákem, přála si to k sedmdesátým narozeninám. Jak já jí závidím, hned bych skákala, kdybych se nebála výšek."

Jak já té známé závidím, že má sedmdesátiletou kamarádku, která skáče padákem. Ostatně já se taky bojím výšek, ale třeba to časem přehodnotím. Myslím, že na seskok padákem jsem ještě příliš mladá. Uvidíme za dvacet let.;-D;-)

P.S.: Těm takzvaným testům, které mají odhalit náš mentální či fyzický věk nevěřím. Mentálně mě ohodnotily na mladici, v hodnocení fyzické stránky byl varovný prst, že se mám více snažit. Tůdle, dělám, co můžu.

Díky za fajn článek, Zdeni.R^R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, já bych už neskočila ani ze židle;-D. Po tom zlomeném nártu i chodím opatrně. Ale obdivuji ten entuziasmus dámy se sedmi křížky, to je paráda!!!R^

1 0
možnosti
ŠM
Foto

Anooo, řekni uň ;-D, jéé tu scénku už jsem, Šárko, dlouho neviděla, byla skvělá, díky za připomenutí a za smích! :-)

0 0
možnosti
Foto

Hlava říká: V tomhle věku si už můžeš dělat, co chceš. Tělo říká: Zkus to a umřeš.;-D

2 0
možnosti
Foto

Klárko, to je moc pěkný, jéžiši, bohužel i pravdivý. ;-D

1 0
možnosti
PV

P62a48v44e39l 13V33é12b23r

19. 6. 2022 16:16

Na to téma mám historku z mládí (to bylo černé uhlí hnědé a hnědé zelené):

Hráli jsme s kamarády a známými na ulici badminton (tehdy se to dalo, auta téměř nejezdila). Vtom jeden známý takovým unaveným pohybem odložil raketu, řka: "Už jsem nějaký unavený. To víš, nejsem nejmladší, už je mi jednadvacet...".

Tuhle historku si pamatuji celý život a kdykoliv přijde řeč na pocity ve spojitosti s léty, tak si na to vzpomenu.

2 0
možnosti
PK

No váš známý jen použil logické myšlení, bo stárneme již od narození;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 31,89
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik