Diskuse

Už zase žerou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J51a18n 83Š27i15k

7. 4. 2023 11:21

:-) Hezký den

1 0
možnosti
Foto

I Vám, příjemný Velký pátek!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, ať nám chutná a užíváme si toho.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, co víc si přát, že jo. Až ochutnám něco hodně dobrýho, vzpomenu si na Tebe, jo? ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné Velikonoce a hlavně dobrou chuť, Zdeni:-P

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, i Tobě a Soně. Užijte si sváteční dny podle svých představ!!! R^

1 0
možnosti
MK

A mně se zase "líbí" americké filmy. Sotva přijdou domů, do obrovského domu, do obrovské kuchyně, ihned jdou do lednice a nalévají si víno do obrovské sklenice.;-D

2 0
možnosti
Foto

Anooo, ;-D, to máte pravdu. Ani nevím, jaký zvyk je v našich filmech. Že by přišli domů a postavili vodu na kafe? ;-D

1 0
možnosti
MB

Já jsem si toho všimla před Vánoci. Byla jsem nemocná, tak jsem se povalovala a našla si na internetu seriál. Dvacetiminutový díl trval čtyřicet pět minut, uprostřed byly dvakrát reklamy. Půjčka, jídlo, jídlo v akci v nejmenovaném obchodě , půjčka, jídlo, hračky, půjčka, jídlo, jídlo v akci v ..., půjčka atd. Se skoro stoprocentní jistotou jsem věděla, co bude další reklama

3 0
možnosti
Foto

No přesně tak. Pro mě bylo skoro půl roku jídlo sprosté slovo, ale oni pořád jedli a jedli... :-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeni dneska si zazpívám na melodii známého šlágru.... " Dokud se vaaaří, ještě se neumřeloooo " ;-D

3 0
možnosti
Foto

Filipe, zanotuji si s Tebou!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 513
  • Celková karma 33,13
  • Průměrná čtenost 2178x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik