Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas. Zažila jsem lehčí formu (společná péče v jednom městě), asi dva roky, a byl to děs. Pro děti kvůli střídání, pro mě proto, že jsem vychovala manželovu novou partnerku a znala její problémy 😉. Nakonec se to vyřešilo právě kvůli nim.

2 0
možnosti
Foto

Tak to jste měla, Veroniko, taky pěkně našponované. Zaplaťpámbu za každé slušné řešení, které co nejméně ublíží.

0 0
možnosti
MB

Jako dítě jsem nesnášela 25. prosince. Bral si nás táta. Hrozně jsme se na něj těšily, vídaly jsme ho málo, ale 25. chce být dítě doma, odpočívat po velkém předvánočním úklidu, číst nové knížky, hrát si s novými hračkami...

(Nesouvisející poznámka: Tenhle týden jsem si na Vás vzpomněla. Tedy na Váš plán pít knihy. Pronesla jsem, že v našem domě jsou pořád nějaké vilné boty.)

2 0
možnosti
Foto

To s vánočními svátky naprosto chápu. Sice jsem to nezažila, ale dovedu se vcítit.

Cha, vilné boty, to nemá chybu!

1 0
možnosti
Foto

Kdyby jen to, Zdeni. Co kamaradi, ma dve party, ve kterych je polovicate? A co skola, dlouze dojizdi nebo chodi do dvou s ruznymi spoluzaky a ruzne rozucenym ucivem? No, hlavne, ze to vyhovuje rodicum

8 0
možnosti
Foto

Škola má správně být jedna, což znamená, že se rodiče nesmí rozstěhovat moc daleko. Ovšem v rámci toho, že "dítě má právo na oba rodiče", je systém s to povolit i střídání škol.

4 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik