Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jaký je dnes den nebo co jsem měl včera k obědu ani netuším a tak mne vyděsilo, že přitom mi slova hitu, na jehož existenci jsem již dávno zapomněl, při jeho přehrávání naskakují několik taktů napřed – inu sladké stáří (bez Kolotočů) . Jo a s pánem od kolotoče jsem fakt nikdy utíkat nechtěl ...

1 0
možnosti
Foto

Miroslave, ani se slečnou od kolotoče? Ta co jezdila k nám, nosila krátká trička, furt jí koukal pupík a z očí banda čertíků.

0 0
možnosti
SB

Utéci s kolotočářem chtěla i česká zpěvačka Eva Pilarová (samozřejmě nikoli v reálném životě, nýbrž v písničce).

Ve třetí sloce písničky zpívá, jak chtěla utéci.

"Šla jsem domů sbalit věci nutné, chtěla jsem se mořskou pannou stát a jako když utne, ráno bylo smutné, to se mi snad muselo jen zdát."

Ale v refrénu jí povadly všechny naděje, protože kolotočáři odjížděli.

"Stál kolotoč na náměstí, jím otáčel ten pán, měl tetovaná zápěstí,

byl prudký elegán. Stál kolotoč na náměstí, pán k jízdě všechny zval, náhle vyvěsil však návěstí zejtra ráno jedem dál!"

2 0
možnosti
Foto

Ano, Slavomíre, však o té písničce v blogu také píšu a na konci mám na ni odkaz. Paní Pilarová ji ráda zpívala. A já, jak Vám teď odpovídám, jí mám zrovna plnou hlavu a podupávám si do rytmu.

1 0
možnosti
Foto

Tak my to měli dokonce v rodině, Zdeni. Představ si, že jedna moje hodně dávná praprateta skutečně v mládí utekla s kolotočářem. Matně si na ni pamatuji z útlého dětství, jak jako stařenka dožívala u mojí babičky.

3 1
možnosti
Foto

Ano, každá rodina má svoji černou ovci, ale pak na ni všichni rádi vzpomínají. A vzhledem k tomu, že to byla dávná praprateta, tak to od ní byl pěkně odvážný kousek, tehdy byla děvčata hodně hlídaná. Děkuji Ti za vzpomínku na dámu, která je mi rázem sympatická!!!

2 0
možnosti
Foto

Zaujímavé, že ja som nechcela nikdy s nikým utiecť ani s kolotočiarom ani s cirkusákom

4 0
možnosti
Foto

Á, tak to je škoda, protože ten sladký pocit nevhodné lásky je hodně sladký i po letech.

1 0
možnosti
Foto

Spíš se zcela konkrétním zpěvákem.

2 0
možnosti
Foto

Hezké, Zdeni! Já si z toho kolotočářského kluka, který pravidelně pobýval pro změnu v naší třídě, pamatuji jenom bílé sandály a zdarma jízdy na lochnesce. Sice vůbec netuším, jak se jmenoval, ani jak vypadal, zato úplně živě slyším jeho hlas: "Házejte, házejte míč do koše! Kdo se trefí má jízdu zdarma, trochu vám na to házení přidáme na rychlosti... Nevystupujte, dokud lochnesdráha úplně nezastaví!"

4 0
možnosti
Foto

Jéé, Helenko, to je úplně živá vzpomínka i s přesnou citací. Paráda!!!

0 0
možnosti
Foto

S jedním jsem se v patnácti líbala, a pak zjistila, že se líbal i s dalšími třemi kamarádkami.😀

8 1
možnosti
Foto

Mládí v čoudu, ale vzpomínky krásné.

Vašek

4 0
možnosti
Foto

Někdy se člověku vybaví takové životní střípky, že se až diví, kde je měl tak dobře uložené.

2 0
možnosti
Foto

Krásné vzpomíání, Zdeňko. Vrátila byste čas?

2 0
možnosti
Foto

Okamžitě, bez váhání!!!

2 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,25
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik