Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I42v82a94n79a 45L97a77n47c59e

21. 5. 2023 12:00

Do kavárny sama nechodím, ani do restaurace... Pokud nemůžu jídlo nebo pití sdílet s někým, s kým je mi dobře, tak si raději sním suchý rohlík a zapiji vodou. Také ráda pozoruji lidi, k tomu mi stačí odpracovat osm hodin a potřebuji: klid, klid, klid..., zavřít se hodně daleko od lidí.

0 0
možnosti
Foto

Já veřejně kávuji ráda sama i v kolektivu, to podle nálady a možnosti. Vzpomínám, že mi to před lety přišlo takové divné, že bych měla sedět a konzumovat sama, úplně jsem se takové situace bála a odříkala si ji. A pak se něco změnilo a já jsem v tom našla doslova zalíbení.

0 0
možnosti
Foto

Je tom už nějaký čas, ale kamarádku servírku ( bylo ji tehdy 25) nejvíc urazilo když jin někdo oslovil jako slečnu. " To jako, že o mě v mým věku ještě nikdo nestál ?! " :DDD

2 0
možnosti
Foto

Jednou jsem to zjišťovala a podle bontonu je zdvořilé ženám po dvacátém roku věku říkat paní. Ale dneska by se mohlo říkat slečno i padesátnicím úplně v klidu, protože uzavřených manželství fofrem ubývá .

0 0
možnosti
Foto

Mohlo to být i podvědomé odhánění.

Vašek

1 0
možnosti
Foto

Ani tuto možnost nevylučuji. Nám ženám pouze jeden důvod nikdy nestačí.

2 0
možnosti
Foto

Pět let, božínku. Když jsem byl na vojně, často jsem chodil do jedné restaurace sám na pivo, abych si v klidu oddechl od neustálého cvrkotu, v podstatě jsem velel celé rotě. Sedl jsem si za bar a bloumal v myšlenkách. Ty chvilky jsem si užíval. Totéž jsem dělal, když jsem řídil školu a kemp. Vždy to bylo příjemné.

5 0
možnosti
Foto

Ano, přesně tak to cítím já, když sedím v kavárně sama a tu samotu mezi lidmi si vyloženě užívám. Ta chvilka je doslova očistná.

6 0
možnosti
  • Počet článků 511
  • Celková karma 32,27
  • Průměrná čtenost 2186x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik